تمامی دستگاه‌ها در رفع گرفتاری جامعه ایثارگران نقش‌آفرین باشند
کد خبر: 3767949
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
رحمانی:

تمامی دستگاه‌ها در رفع گرفتاری جامعه ایثارگران نقش‌آفرین باشند

گروه اجتماعی ـ سرپرست استانداری فارس با تأكید بر احصا و شناسایی مشكلات جامعه ایثارگری فارس و تلاش برای رفع آن‌ها، گفت: تمامی دستگاه‌ها باید در رفع گرفتاری جامعه ایثارگران نقش‌آفرین باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس امروز، ٧ آذرماه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران این استان با تأكید بر احصا و شناسایی مشكلات جامعه ایثارگری فارس و تلاش برای رفع آن‌ها، خواستار پرهیز از كلی‌گویی شد.
وی با تأکید بر اینکه نباید یک بخشنامه در اداره‌ای اجرا و در دستگاهی اجرا نشود، گفت: یك موضوع را كارشناسی شده همراه با ارائه راهكار به این شورا آورده شود تا بدون هرگونه ابهام و با هم‌اندیشی به جمع‌بندی عملیاتی برسیم.
سرپرست استانداری فارس با بیان اینكه باید در هر جلسه حداقل چند مسئله مطرح و حل شود، گفت: تمام زوایای مباحث در نظر گرفته شود و در فواصل برگزاری نشست‌ها، دبیرخانه شورای هماهنگی امور ایثارگران فارس روند اجرای مصوبات قبلی و تكالیف را مورد بررسی قرار دهد.
رحمانی با اشاره به اینكه سیاست دولت حل و فصل امور ایثارگران است، گفت: اینگونه نباشد كه تنها بنیاد شهید ملكف به پاسخگویی باشد بلكه همه دستگاه‌ها باید در رفع گرفتاری جامعه ایثارگران نقش‌آفرین باشند.
وی همچنین درخصوص بار مالی ناشی از بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در بخش درمان ایثارگران به دستگاه‌های اجرایی، گفت: پیرامون این موضوع بررسی‌های لازم انجام شود تا در صورت ابهام و نیاز به ارائه راهكارهای لازم با مركز مكاتبه شود.
سرپرست استانداری فارس تأكید كرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند علی‌رغم همه محدودیت‌ها مشكل درمان جامعه ایثارگران را حل كنند.
رحمانی بیان كرد: باید از هر راهكاری برای حل مشكل ایثارگران استفاده و از روال عادی جلوتر حركت کرد و گزارش اقدمات ویژه دستگاه‌ها را شورای هماهنگی گزارش دهد.
وی همچنین تأكید كرد كه تجلیل و سركشی از خانواده شهدا و ایثارگران باید به یك فرهنگ خصوصا در مجموعه مدیریتی تبدیل شود.
انتهای پيام

captcha