اختصاص بخشی از هزینه‌کرد زکات به مفروش کردن نمازخانه‌های مدارس
کد خبر: 3772510
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

اختصاص بخشی از هزینه‌کرد زکات به مفروش کردن نمازخانه‌های مدارس

گروه فرهنگی - سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از وجود چهار هزار آموزشگاه در استان خبر داد و گفت: درصدی از هزینه‌کرد زکات به مفروش کردن و تجهیز نمازخانه‌های مدارس استان اختصاص یابد.

اختصاص بخشی از هزینه‌کرد زکات به مفروش کردن نمازخانه‌های مدارس

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز شنبه، ۲۴ آذر در جلسه شورای زکات در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: مدیران آموزشگاه‌ها و مدارس عضو شورای زکات در روستاها هستند.
وی به نظارت بر شورای زکات در توزیع البسه، کیف و کفش دانس‌آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: در واریز وجوه زکات به حساب دانش‌آموزان نیز نظارت لازم صورت گرفته است.
عباس‌زاده به تبلیغ بحث زکات در مراسم آغازین مدارس و توزیع بروشورهای زکات در بیت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: موضوع زکات به طور ویژه در زنگ انشا دانش‌آموزان قرار دارد‌.
سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان به نظارت بر تامین نیازمندی‌های مدارس توسط خیرین.اشاره کرد و افزود: ۱۴۰۰ آموزشگاه نمازخانه مفروش دارند و مابقی نیازمند تجهیز هستند.
وی با اشاره به این‌که از محل هزینه‌کرد زکات نرم‌افزارهای قرآنی در آموزش و پرورش تهیه شود، ادامه داد: ۲۸ هزار دانش‌آموز لرستانی برای مسابقات قرآن ثبت‌نام کردند.
عباس‌زاده بهترین شیوه برای کمک به خانواده‌های مستند را از طریق دانش‌آموزان دانست و گفت: از محل هزینه‌کرد زکات مبلغی به مفروش کردن و تجهیز مدارس اختصاص یابد.

انتهای پیام

captcha