۱۴مرکز آموزشی در اصفهان احداث می‌شود
کد خبر: 3775004
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
توسط تولیت آستان قدس رضوی؛

۱۴مرکز آموزشی در اصفهان احداث می‌شود

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان گفت: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اعتبار احداث ۱۴ مرکز آموزشی را بر عهده گرفت.

۱۴مرکز آموزشی در اصفهان احداث می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان به‌نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان عباس رضایی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که امروز در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: معلمان ولی نعمتان این جامعه هستند و باید برای رفع مشکل آنها همه تلاش خود را انجام دهیم.
وی افزود: اجرایی‌شدن 26 مرکز آموزشی که رئیس ستاد برکت به همراه 14 مرکز آموزشی که تولیت آستان قدس رضوی برعهده گرفته‌اند، بر عهده مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان است.
استاندار اصفهان خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: به منظور تخصیص بودجه برای آموزش و پرورش عنایت و اهتمام ورزیده و در این حوزه با توجه به قانون در این حوزه سرمایه گذاری شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان در این نشست گفت: استان اصفهان دارای نیروهای بسیار خوبی در آموزش و پرورش است و بهتر است در رابطه با مشکلات آموزش و پرورش استان از ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده شود.
نعمت‌الله اکبری افزود: طرح هر دانش آموز یک مهارت برای نخستین بار در استان اصفهان در حال برگزاری است که به سازمان برنامه و بودجه تفهیم شده که در صورت موفق بودن این طرح در اصفهان، در بقیه استانها نیز عملیاتی شود. یکی دیگر از طرح‌های این سازمان، بحث جداسازی بودجه بازماندگان از تحصیل از کل بودجه است.
انتهای پیام

captcha