‌تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی «مدهامتان»/ چهارمحال و بختیاری پیشتاز است
کد خبر: 3779406
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

‌تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی «مدهامتان»/ چهارمحال و بختیاری پیشتاز است

گروه فعالیت‌های قرآنی‌ ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا ۳۰ دی‌ماه جاری خبر داد و گفت: این استان با بیش از ۶۰۰ شرکت‌کننده بیشترین ثبت‌نامی در کشور را به خود اختصاص داده است.

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

محمدرضا مظاهری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی ـ هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر جوانان و نوجوانان توسط ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» تا ۳۰ دی‌ماه جاری تمدید شده است، گفت: چهارمحال و بختیاری بیشترین شرکت‌کننده را در این مسابقات به خود اختصاص داده است.
وی به اهداف این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی ـ هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی و ایجاد زمینه مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین‌المللی از جمله اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.
مظاهری بابیان اینکه ۶۶۸ نفر از جوانان و نوجوانان استان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» ثبت‌نام کرده‌اند، ابراز کرد: از این تعداد ۳۱۶ نفر مرد و ۳۵۲ نفر خانم هستند.
وی استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های مساجد و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت‌بخشی فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد را از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با عنوان «مدهامتان» برشمرد.
مظاهری بابیان اینکه این مسابقات در ۲ گروه سنی هفت تا ۱۶ و ۱۶ تا ۳۰ سال و در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، افزود: رشته های حفظ کل و قرائت «تحقیق» برای گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ و رشته های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برای گروه سنی هفت تا ۱۶ سال در نظر گرفته شده است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ثبت‌نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» تا ۳۰ دی‌ماه جاری تمدید شده است گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری در شهرکرد و مرحله کشوری اردیبهشت سال ۹۸ به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان تا ۳۰ دی‌ماه جاری مهلت دارند تا با مراجعه به نشانی اینترنتی www.modhammatan.com نسبت به ثبت‌نام خود در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha