خانواده‌های معظم شهدای عملیات «کربلای ۵» تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3780058
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

خانواده‌های معظم شهدای عملیات «کربلای ۵» تجلیل می‌شوند

گروه جهاد و حماسه ــ گرامیداشت یاد شهدای والامقام عملیات غرورآفرین «کربلای ۵» با حضور خانواده معزز شهیدان محمد اثنی‌عشری و عباس زارعی قلیچ در ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

خانواده‌های معظم شهدای عملیات «کربلای ۵» تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان؛ «در کوی نیکنامان» یکصد و سی و پنجمین برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باور‌های دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنج شنبه ۲۰ دی‌ماه از ساعت ۷:۳۰ همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) و با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می‌شود.
شهید محمد اثنی‌عشری متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۶ تهران است که در ۹ تیر ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به فیض شهادت رسیده است و شهید گرانقدر عباس زارعی قلیچ نیز متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران است و در ۲۰ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha