تجلیل از اهالی قلم در حوزه انقلاب در همدان
کد خبر: 3785166
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

تجلیل از اهالی قلم در حوزه انقلاب در همدان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری آیین تجلیل از اهالی قلم در این استان همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

تجلیل از اهالی قلم استان همدانعاطفه زارعی، مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از اهالی قلم در حوزه انقلاب اسلامی اظهار کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد به پاس ارج نهادن به زحمات نویسندگان متعهد و شاخص در حوزه انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از بزرگان این عرصه را به جا آورد.
وی با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی نیازمند حضور افراد توانمند و اهل قلم بوده افزود: بصیرت‌افزایی و استفاده از اطلاعات محققان و اهالی قلم یکی از راهکارهای افزایش آگاهی در همه ابعاد به ‌یژه حوزه انقلاب و دستاوردهای آن خواهد بود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان همچنین اظهار کرد: آیین تجلیل از بزرگان و قلم به دستان در این حوزه را وظیفه خود دانسته و در همین راستا از آقایان جواد محقق و سردار حمید حسام در همدان تجلیل می شود.
یادآور می‌شود، آیین چهل قلم روز پنج‌شنبه، 11 بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آوینی با حضور علاقه‌مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha