ویژه‌برنامه فصل رویش در حوزه ادبیات و شعر برگزار می‌شود
کد خبر: 3786540
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

ویژه‌برنامه فصل رویش در حوزه ادبیات و شعر برگزار می‌شود

گروه ادب ــ فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ۴ تن از رویش‌های ادبیات و شعر انقلاب در قالب ویژه‌برنامه «فصل رویش» تجلیل می‌کند.

ویژه‌برنامه فصل رویش در حوزه ادبیات و شعر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ویژه‌برنامه فصل رویش عنوان برنامه‌ای است که نخستین بار توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف تجلیل از رویش‌ها و دستاورد‌های انقلابی با اهدای نشان رویش به ۴۰ چهره فرهنگی هنری در بخش‌های ادبیات و شعر، هنر‌های تجسمی، سرود و موسیقی، نمایش و تئاتر، فیلم، سریال، انیمیشن، رسانه، قرآن و معارف اسلامی، ایثار و شهادت، علم و فناوری، جوانان، اقتصاد و تولید ملی و بانوان برگزار می‌شود.
در این برنامه که با حضور شخصیت‌های فرهنگی و انقلابی برگزار می‌شود، از چهره‌های سرشناس در حوزه ادبیات و شعر انقلاب همچون احمد بابایی، میلاد عرفان‌پور، حمید حسام و قاسم صرافان تجلیل خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ این برنامه یکشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۵ در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۷۶۵۵۰۹ و ۸۸۷۶۶۰۳۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha