نقش مقاومت مردمی در عملیات مرصاد بی‌نظیر است
کد خبر: 3793288
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
سردار کوثری:

نقش مقاومت مردمی در عملیات مرصاد بی‌نظیر است

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه نقش مقاومت مردمی در عملیات مرصاد بی‌نظیر است، افزود: این انقلاب از آن مردم است و هر زمانی که احساس خطر کنند به صحنه می‌آیند و نقش واقعی خود را ایفا می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله امروز 6 اسفندماه در سومین یادواره سرداران و شهدای آماد پشتیبانی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله، با اشاره به فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی امام راحل، اظهار کرد: در جریان عملیات مرصاد به‌دنبال فراخوانی امام(ره) آنقدر نیروی مردمی به جبهه‌ها آمد که فرماندهان سپاه امکان تجهیز و سازماندهی همه آن‌ها را نداشتند و مردم از تمامی اقشار در این عملیات اسلحه به‌دست گرفتند و علیه منافقین وارد عمل شدند.
وی افزود: نقش مقاومت مردمی در عملیات مرصاد بی‌نظیر است و این حرکت نشان داد که این انقلاب از آن مردم است و هر زمانی که احساس خطر کنند به صحنه می‌آیند و نقش واقعی خود را ایفا می‌کنند.
سردار کوثری در ادامه با اشاره به اینکه شهدا پای در رکاب تا آخرین لحظه ایستادند تصریح کرد: ما باید از شهدا درس بگیریم و پای در رکاب ولایت تا آخرین لحظه بایستیم.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله به دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در تاریخ ایران برای اولین‌بار بود که با بصیرت رهبری و مقاومت مردم حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم و در پایان جنگ حتی یک دلار بدهی بالا نیامد چرا که امام راحل اجازه نمی‌داد جلوی آن‌ها دست دراز کنیم اما عراق تا 90 میلیارد دلار بعد از جنگ بدهی داشت.
وی اظهار کرد: ما با کمترین امکانات بهترین نتیجه را گرفتیم با وجودی که تدارکات ما امکاناتی نداشت با این وجود هیچ وقت از خود در برابر دشمن ضعف نشان ندادیم.
سردار کوثری تصریح کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس چنان بود که امروز در سوریه اثرگذار واقع شده و باعث شده آمریکایی‌ها در جایی که فکر می‌کردند موفق هستند شکست بخورند.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در پایان با بیان اینکه اگر استکبار دست از پا خطا کند بلایی بر سر دشمنان و کشورهای مرتجع خواهد آمد که مثال‌‎زدنی است به فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نیز اشاره کرد و افزود: 40 سال است که در تحریم هستیم و باید بگوییم قابل حل و فصل است.
انتهای پیام

captcha