خدمات خالصانه اساتید شیعه به فعالان قرآنی اهل سنت
کد خبر: 3795222
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
قاری اهل سنت بیان کرد:

خدمات خالصانه اساتید شیعه به فعالان قرآنی اهل سنت

گروه مسابقات ــ یکی از شرکت‌کنندگان حاضر در ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت با اشاره به همکاری سطح بالای قاریان و حافظان اهل سنت و شیعه در استان آذربایجان غربی، از ارائه خدمات خالصانه اساتید شیعه به فعالان قرآنی اهل تسنن در این استان خبر داد.

خدمات خالصانه اساتید شیعه به فعالان قرآنی اهل سنت

عبدالواحد یوسف‌زاده، نفر اول پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب روحانیون اهل سنت در رشته قرائت تحقیق، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اینکه در ششمین دوره این مسابقات در رشته قرائت ترتیل حضور دارد، گفت: سطح مسابقات در این دوره بسیار بالاتر از مسابقات ادوار گذشته است.
وی افزود: در استان آذربایجان‌غربی و در شهر ارومیه، همکاری فعالان قرآنی اهل سنت و شیعه در بهترین سطح خود است و اساتید من از اساتید اهل تشیع هستند. در این استان، خدمات خالصانه‌ای به قاریان و حافظان اهل سنت صورت می‌گیرد و همکاری اساتید شیعه در این زمینه بسیار چشمگیر است.
یوسف‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تأثیر حضور قاریان و حافظان در مسابقات قرآن اشاره و تصریح کرد: حضور در این مسابقات نتایج خوبی برای من به دنبال داشت و باعث شد تا با اساتید برجسته‌ای آشنا شوم و از تجربیات و دانسته‌های آنها بیشتر از همیشه بهره‌مند شوم.
این قاری اهل سنت به حضور در دو دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت اشاره و اظهار کرد: حضور در این مسابقات و فعالیت‌های قرآنی سعادتمندی انسان را به دنبال خواهد داشت. قرآن منبع نور است و سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد. ثابت شده است انسان بدون برنامه نمی‌تواند زندگی کند و بزرگ‌ترین برنامه را قرآن به انسان عطا کرده است. انشاءالله همه ما زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و قرآن کریم بتوانیم با آرامش کامل در این کشور زندگی کنیم.

انتهای پیام 

captcha