محفل قرآنی گرامیداشت شهیدان «رمارم» در مشهد برگزار شد
کد خبر: 3795636
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

محفل قرآنی گرامیداشت شهیدان «رمارم» در مشهد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل قرآنی حسینیه سیدالشهدا(ع) مشهد به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان حسین و علیرضا رمارم همراه با تجلیل سه تن از پیشکسوتان و اساتید قرآنی مشهد برگزار شد.

محفل قرآنی گرامیداشت شهیدان رمارم در مشهد برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شامگاه گذشته، ۱۴ اسفندماه، محفل قرآنی گرامیداشت شهیدان رمارم با تلاوت چند تن از نوجوانان جلسه قرآنی حسینیه سیدالشهدا(ع) آغاز شد و در ادامه جلیل حسین زاده قاریان برتر مشهد به تلاوت آیاتی از سوره‌های «فرقان» و کوثر پرداخت.
در بخش دیگری از این محفل قرآنی علیرضا رضایی قاری بین المللی و نفر اول مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران آیاتی از سوره «آل عمران» و همچنین سوره «نصر» را تلاوت کرد.
پایان بخش این محفل قرآنی تجلیل از پیشکسوت و استاد قرآن مشهدی بود که پیش از آن هر یک در دقایقی کوتاه به بیان پیشینه فعالیت و خاطرات قرآنی خود پرداختند.
محمدرضا ملکی یکی از پیشکسوتان قرآنی مشهد با اشاره به پرونده فعالیت قرآنی تجلیل از مقام شامخ اساتید خود عنوان کرد: من سی سال به خدمت قرآنی در آموزش و پرورش مشهد مشغول بودم و پس از بازنشستگی نیز هر شب در جلسات قرآن حضور پیدا می‌کنم و با قرآنیان همراه می‌شوم.
محمدعلی دوستی، دیگر استاد قرآن مشهدی ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی نقش مادر و پدر را در تربیت قرآنی خود مهم ارزیابی کرد و در ادامه خاطراتی از فعالیت های قرآنی و سفرهای تبلیغی خود کشورهای خارجی ارائه داد؛ وی با اشاره به کسب تأیید قرائت خود از اساتید سوری و عراقی یکی از خاطرات بیاد ماندنی خود را تلاوت در یک رستوران خارجی عنوان کرد.
جعفر عرفانیان دیگر پیشکسوت قرآنی مشهد ضمن تلاوت آیاتی از سوره معارج بر اهمیت گوش دادن به تلاوت ها در مسیر تکامل قرائت قرآن تاکید کرد و گفت: اجرای یک قاری قرآن باید با یک تلاوت دلنشین و با اخلاص همراه باشد فضای قرآنی کشور ما باید همواره پرهیز از تنگ نظری در سنجش قاریان برتر و بزرگ کشور را مورد توجه قرار دهد.
در ادامه تلاوتی از جلیل حسین زاده در این محفل قرآنی ارائه می‌شود.

کد

انتهای پیام

captcha