مشارکت ۱۸۵ هزار دانش‌آموز فارس در حفظ جزء ۳۰ قرآن
کد خبر: 3797225
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

مشارکت ۱۸۵ هزار دانش‌آموز فارس در حفظ جزء ۳۰ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی ـ فرهنگی آموزش و پرورش فارس از مشارکت ۱۸۵ هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم خبر داد.

محمد نظری، معاون پرورشی ـ فرهنگی آموزش و پرورش فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از طرح‌های قرآنی مهمی كه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری آن را دنبال كرد، حفظ جزء 30 قرآن بود، گفت: این طرح با مشاركت حداكثری دانش‌آموزان فارس اجرا شد.
وی از مشاركت 185 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در طرح حفظ جزء 30 قرآن كریم خبر داد و افزود: آزمون این طرح كه در قالب آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ویژه دانش‌آموزان اجرا خواهد شد، در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.
نظری یادآور شد كه تمام دانش‌آموزان و فرهنگیانی كه توانسته‌اند در سایت همگام متعلق به وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام كنند در این آزمون می‌توانند شركت كنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه این آزمون فقط به صورت شفاهی برگزار خواهد شد، گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن كریم دانش‌آموزانی كه از طریق سایت quranedu.ir در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام كردند، از 18 تا 23 اسفندماه جاری در حال برگزاری است.
وی با یادآوری اینكه طرح حفظ جزء 30 در حقیقت همان طرح 1452 است كه ویژه دانش‌آموزان اجرا می‌شود، گفت: آزمون‌های حفظ جزء 30 در 77 دارالقرآن آموزش و پرورش در استان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha