باشگاه ایده‌پردازان مسجدی در کما
کد خبر: 3807564
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
اختصاصی ایکنا

باشگاه ایده‌پردازان مسجدی در کما

گروه جامعه ــ باشگاه ایده‌پردازان مسجدی که شش دوره جشنواره فام را برای جمع‌آوری ایده‌های مسجدی برگزار کرد، به حالت تعلیق درآمده و سایت این باشگاه از دسترس خارج شده است.

باشگاه ایده‌پردازان مسجدی در کمابه گزارش ایکنا؛ باشگاه ایده‌پردازان مسجدی که شش دوره جشنواره فام را برای جمع‌آوری ایده‌های مسجدی برگزار کرد، به حالت تعلیق درآمده و سایت این باشگاه از دسترس خارج شده است.

یکی از مسئولان سابق این باشگاه در پیگیری چرایی در دسترس نبودن بام درباره علت این اتفاق اظهار کرد: هم اکنون تیم مؤسس باشگاه ایده‌پردازان مسجدی در این سایت فعالیت ندارد و چون همه دستاوردهای سایت بام طبق درخواست و مطالبه مسئولین مرکز رسیدگی به امور مساجد به ایشان تحویل داده شده است، مسئولیت بام متوجه این گروه نیست.

وی اظهار کرد: وضعیت سایت بام و سرانجام آن منوط به تصمیم و صلاحدید مسئولین فعلی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران است و حتی با وجود نیمه کاره ماندن فراخوان ایده‌های مسجدی در زمستان 97، ادامه فرآیند این فراخوان نیز به مسئولین رسیدگی به امور مساجد واگذار شده است و هیچ مسئولیت و اختیاری در قبال پیگیری آن متوجه گروه قبلی بام نیست.

وی ادعا کرد: بام اولین مرجع تخصصی ایده و ایده‌پردازی در عرصه مسجد بود که به غنا و استحکام خوبی در تهیه یک بانک از ایده، طرح و تجربیات مسجدی رسیده بود. امیدواریم به حیات خود ادامه دهد تا در عرصه مسجد زمینه‌ساز تحولاتی مفید و مؤثر باشد و مطالبه رهبر معظم انقلاب را در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی جامه عمل بپوشاند.

بنابر گزارش ایکنا؛ باشگاه ایده‌پردازان مسجدی در نخستین نمایشگاه تخصصی مسجد نیز فعال بود و در زمینه جذب جوانان به مسجد فعالیت می‌کرد؛ اگرچه به نظر می‌رسد طی شش سال اخیر، در بحث پیگیری اجرای ایده‌ها در حد مطلوب عمل نکرده است.

انتهای پیام

captcha