آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی «بصیرت» کلیبر
کد خبر: 3811245
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی «بصیرت» کلیبر

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی بصیرت کلیبر با بیان اینکه ۱۵۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، صحیح خوانی و صحت قرائت نماز از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی «بصیرت» کلیبر

مجاهد علیزاده، مدیر مؤسسه قرآنی بصیرت کلیبر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 150 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، صحیح خوانی و صحت قرائت نماز از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

وی افزود: خداوند يکتا، برای هدايت بندگانش راه‌های زيادی گشوده و مسيرهای هموار متعددی قرار داده است تا بندگانش با تأمل در نشانه‌ها و آيات خداوندی که در همه آفريده‌هايش مانند نقطه‌ای نورانی می درخشد، راه راست و مستقيم را برگزيده و به سعادت دنيا و آخرت ره يابند.

وی از پایه‌های قرآن آموزان گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان مؤسسه در پایه‌های سنّی نوجوان و جوان در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.

علیزاده ادامه داد: خداوند انعکاس عظمت خود را در جهان طبيعت، به تصوير کشيده، تا انسان با تفکر در دل آيات مشهود خداوندی، نشانه حق و حقيقت را دريابند.

مدیر مؤسسه قرآنی بصیرت کلیبر خواندن را مقدمه‌اى براى فهم قرآن دانست و یادآور شد: خواندن، مقدمه‌اى براى فهم قرآن است و درك آن نيز در جاى خود، مقدمه‌اى براى محقق ساختن دستورهاى آن در زندگى فردى و اجتماعى است. به‌طور قطع، اگر مسلمانان از مفاد سوره‌هاى قرآن در زندگى خود الهام بگيرند، همه پاداش‌ها و خواسته‌هاى مشروع دنيا و آخرت را از آن خود خواهند كرد.
انتهای پیام

captcha