اعزام 2500 زائر بیت الله الحرام از فرودگاه بیرجند
کد خبر: 3815742
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام 2500 زائر بیت الله الحرام از فرودگاه بیرجند

گروه اجتماعی- سلامی با بیان اینکه اولویت فرودگاه بیرجند، انجام به موقع پروازها و تسهیل در عملیات پروازی اعزام زائران بیت الله الحرام است، گفت: 2500 زائر بیت ا... الحرام 25 تیر ماه از فرودگاه بیرجند اعزا می‌شوند.

اعزام 2500 زائر بیت ا... الحرام از فرودگاه بیرجندهادی سلامی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی، در گفت و گو با ایکنا از خراسان جنوبی، گفت: حج برای مجموعه فرودگاه بیرجند یک نعمت است و تالش خواهیم کرد تا بهترین خدمات را به زائران بیت الله الحرام ارائه کنیم.

وی افزود: اولویت فرودگاه بیرجند، انجام به موقع پروازها و تسهیل در عملیات پروازی اعزام زائران بیت ا... الحرام است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه با انسجام و آمادگی کامل، عملیات حج امسال را مدیریت خواهیم کرد، اظهارکرد: با توسعه امکاناتی مانند پارکینگ خودروها، بهسازی و افزایش چرخ دستی‌ها، افزایش گیت‌های بازرسی و گذرنامه، زیباسازی محیطی و نصب بنرهای راهنمای زائران و مستقبلین، راه‌اندازی سامانه اطالع رسانی حج تمتع 98 در پرتال فرودگاه بیرجند، در پی ارائه خدمات مطلوب و تسهیلات رفاهی به مسافران سرزمین وحی هستیم.

سلامی تصریح کرد: با بسیج تمام نیروها و امکانات امسال نیز همانند سال گذشته فرودگاه بیرجند در زمره فرودگاه‌های برتر در زمینه انجام به موقع پروازهای حج تمتع باشد.

انتهای پیام

captcha