طرح «بوستان معرفت» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 3817575
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

طرح «بوستان معرفت» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای طرح «بوستان معرفت» همزمان با آغاز اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: در ۲۳۰ مرکز، پایگاه بوستان معرفت وجود دارد که مباحث آسیب‌شناسی، دوست‌یابی، گفتمان‌های دینی، مباحث تربیتی و گام دوم انقلاب در برنامه‌های اوقات فراغت مطرح خواهند شد.

برگزاری طرح بوستان معرفت در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رامین خورنژادحسینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۸ خرداد ماه، در سی‌ویکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در اوقات فراغت، اظهار کرد: طرح بوستان معرفت در گروه‌های سنی کودک و نوجوان، زیر ۱۷ سال برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در ۲۳۰ مرکز، پایگاه بوستان معرفت وجود دارد، ادامه داد: شناسایی ۱۳۰ نقطه که روحانیون مستقر هرسال اعزام می‌شوند، از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت بوده که یکی از تکالیف آنان این است که به‌عنوان امام محله، بازدید از ورزشگاه‌ها و مدارس را داشته و برنامه‌های پایگاه فرهنگی را اجرا کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با بیان اینکه ۱۰۰ موسسه قرآنی استان در زمینه فرهنگی نیز فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: طی توافق‌نامه‌ای که با موسسات قرآنی بسته شده، مقرر گردیده تا کارهای فرهنگی بوستان معرفت را نیز انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه مکان‌های برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت مدارس، مساجد و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی هستند، تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۲ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و گروه هدف اجرای طرح نیز مناطق حاشیه‌نشین و روستاها هستند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: مباحث آسیب‌شناسی، دوست‌یابی، گفتمان‌های دینی، مباحث تربیتی وگام دوم انقلاب در برنامه‌های اوقات فراغت مطرح خواهند شد.
انتهای پیام

captcha