اهالی کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنند
کد خبر: 3824474
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
حسینی‌پور:

اهالی کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنند

گروه ادب ــ مدیر عامل مؤسسه خانه کتاب گفت: نویسندگان، مترجمان، مصححان و هر کسی که نقشی در خلق یک اثردارد و فعالان حوزه کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنند و می‌توانند با خلق آثار ماندگار بذر امید و نشاط را در جامعه بکارند.

اهالی کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب؛ نیکنام حسینی‌پور، مدیر عامل مؤسسه خانه کتاب به مناسبت روز قلم پیامی منتشر کرد. در این پیام آمده است: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ نون سوگند به قلم و آنچه مى‌نویسند»؛ ثبت وقایع تاریخی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بدون همراهی، همدلی، همت و مجاهدت اهالی قلم امکان‌پذیر نیست. نویسندگان، مترجمان، مصححان و هرکسی که نقشی در پدید آوردن و خلق یک اثردارد و فعالان حوزه کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنند و می‌توانند با خلق آثار ماندگار بذر امید و نشاط در جامعه بکارند.
 
در شرایط کنونی اهل قلم با مشکلات و مسائلی مواجه هستند و وظیفه خود می‌دانیم برای حل و رفع این مشکلات تلاش کنیم. مؤسسه خانه کتاب برای حرکت از کمی محوری به سمت کیفی‌محوری با همکاری انجمن‌های فعال در حوزه اهل قلم در تلاش است تا گامی مؤثر در جهت تکریم اهل قلم و رفع موانع و مشکلات موجود بردارد.
 
تیرماه «روز قلم» فرصتی مغتنم است تا همگان به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم اهالی قلمی کنیم که بی ادعا در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگی کشور گام بر می‌دارند و نقش بی بدیلشان برکسی پوشیده نیست. این روز را به تمامی اهالی قلم تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم قدردان گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌شائبه آنان باشیم.
 
انتهای پیام
captcha