نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است
کد خبر: 3830014
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی خواند و گفت: مردم با حضور در این فریضه عبادی و سیاسی پایندی خود به انقلاب را نشان می‌دهند.

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و مردم با حضور در این فریضه عبادی ـ سیاسی پایبندی خود به خون شهدا، اسلام و ‌انقلاب را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه هم خدمت‌گزار مردم هستند، تصریح‌ کرد: امام راحل فرموده‌اند مردم ولی نعمت هستند و باید به‌عنوان خدمت‌گزار در خدمت آحاد جامعه باشیم. ائمه جمعه نیز می‌توانند مسائل را به گوش مسئولان برسانند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شانیت امام جمعه خدمت به مردم و‌ امیدآفرینی در جامعه است، ادامه داد: در همین راستا سعی می‌کنیم در دسترس مردم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع فعلی منطقه و جهان، گفت: این انقلاب به دست صاحب اصلی خود یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید و باید با قدرت از آرمان‌های انقلاب حفاظت کرد.

آیت‌الله خاتمی همچنین به موضوع فلسطین نیز اشاره کرد و افزود: آمریکا و کشورهای جهان تصمیم گرفته‌اند با معامله قرن مسئله فلسطین را پاک کنند تا ‌قدس یهودی‌سازی شود. آن‌ها اراضی که شهرک‌سازی شده را مصادره و ‌بین مردم رعب و‌ وحشت ایجاد کنند. هرچند وعده الهی عملی است و ر‌وزی قدس آزاد خواهد شد.

انتهای پیام

captcha