مدیران امکانات بیت المال را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار ندهند
کد خبر: 3831162
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

مدیران امکانات بیت المال را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار ندهند

گروه سیاست و اقتصاد - فرماندار ارومیه با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپیش‌رو داریم ، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته انتخابات فراهم شده که براساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و باید تمامی سازمان‌ها و نهادها با هدف نظم سیاسی و انسجام ملی عمل کنند و اگر مدیری از یک جناح خاصی جانب‌داری و حمایت کند یا امکانات بیت‌المال را در اختیار نامزد انتخاباتی موردنظر بگذارد، به شدت با وی برخورد می‌شود.

فعالیت ۳۴ شعبه احزاب سیاسی در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار ارومیه، صبح امروز، ۸ مرداد ماه، در جلسه شورای اداری ارومیه، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درخصوص گام دوم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که برای برداشتن گام‌های استوار باید گذشته را درست بشناسیم و از تجربه‌ها درس گرفته و اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ به‌جای حقیقت خواهد نشست و آینده جامعه مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که نخستین توصیه من امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است، بدون این کلید اساسی، هیچ گامی نمی‌توان برداشت و آنچه می‌گویم یک امید صادق و متکی به واقعیت‌های عینی است، دنیا به جوانان ایرانی و پایداری ایرانی، به ابتکارهای ایرانی در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام می‌نگرد.

ملامحمدی‌زاده افزود: در بحث اشتغال از ابتدای امسال، با توجه به طرح‌هایی که سال گذشته مصوب شده بودند، طرح‌های پرداختی به تعداد ۳۶۶ طرح بوده که در قالب طرح روستایی با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان و با اشتغال حدود ۲ هزار و ۵۴ نفر حقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون حدود ۹۰ مجوز برای برگزاری مراسمات فرهنگی، ورزشی و هنری داده شده که برخی از این مراسمات ممکن است دو یا سه روزه برگزار شود.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: علیرغم رکودهای اقتصادی، تحریم‌ها و نوسانات قیمت، تجمعات کارگری طی چهار ماهه نخست سال جاری کاهش چشم‌گیری داشته و درحال‌حاضر ۷۰ سازمان مردم‌نهاد و ۳۴ شعبه احزاب سیاسی و ۲۵ انجمن صنفی در ارومیه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری ۸۲ فقره پرونده در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز تشکیل شده است، یادآور شد: این پرونده‌ها از محل کمیسیون ماده ۹۹ بوده که بیانگر دقت بازرسان و کارشناسان در برخورد با متخلفان است.

ملامحمدی‌زاده به سکونت‌گاه‌های غیررسمی اشاره کرد و گفت: وسعت سکونت‌گاه‌های غیررسمی در ارومیه با یک‌هزار و ۱۴۰ هکتار، معادل ۱۰ درصد است و حدود۳۳ درصد جمعیت شهر نیز در این مناطق سکونت دارند.

وی با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپیش‌رو داریم ، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته انتخابات فراهم شده که براساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و باید تمامی سازمان‌ها و نهادها با هدف نظم سیاسی و انسجام ملی عمل کنند و اگر مدیری از یک جناح خاصی جانب‌داری و حمایت کند یا امکانات بیت‌المال را در اختیار نامزد انتخاباتی موردنظر بگذارد، به شدت با وی برخورد می‌شود.

فرماندار ارومیه افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری، ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی آن را تشکیل خواهند داد و ۵۳۰ صندوق اخذ رای در سطح ارومیه و اطراف آن در حوزه‌های اخذ رای قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha