برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «قدس و هولوکاست» در همدان
کد خبر: 3831246
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «قدس و هولوکاست» در همدان

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان گفت: نمایشگاه کاریکاتور قدس و هولوکاست دوشنبه، ۱۴ مردادماه در نگارخانه فرهنگسرای عین‌القضات همدان افتتاح می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «قدس و هولوکاست» در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از حوزه هنری استان همدان، مسعود فلاح، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان اظهار کرد: نمایشگاه کاریکاتور قدس و هولوکاست دوشنبه، 14 مردادماه در نگارخانه فرهنگسرای عین‌‌القضات همدان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به همت واحد تجسمی حوزه هنری همدان و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری، ورزشی شهرداری برگزار می‌شود گفت: از آنجایی که زبان کاریکاتور ابزاری مهم، قدرتمند و جهانی در نقد و آگاهی بخشی‌های سیاسی و فرهنگی است، حوزه هنری همدان در همین راستا اقدام به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور قدس و هولوکاست کرده است.

فلاح با بیان اینکه همدان دارای کاریکاتوریست‌های قوی و کارآمدی است افزود: برای تقویت این ظرفیت در استان همدان کارگاه یکروزه کارگاه تخصصی کاریکاتور با تدریس هادی اسدی و محمود نظری در روز افتتاحیه در سالن کنفرانس مجموعه عین القضات برگزار خواهد شد.

وی تعدادکاریکاتورهای این نمایشگاه را 90 عدد اظهار کرد و گفت: در بخش هولوکاست این نمایشگاه، منتخب آثار 400 کاریکاتوریست از 50 کشور دنیا حضور دارد و به همت واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی این آثار در سراسر ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

یادآور می‌شود، نمایشگاه هولوکاست و قدس از مورخ 14 الی 22 مردادماه از ساعت 9 الی 12:30 و 16 تا 19 در نگارخانه فرهنگسرای عین‌القضات همدان میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

captcha