امکان قربانی کردن با هر توان مالی از سوی بهزیستی فراهم شد
کد خبر: 3834044
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

امکان قربانی کردن با هر توان مالی از سوی بهزیستی فراهم شد

گروه جامعه ــ معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از اجرای طرح «من هم قربانی می‌کنم، در حد توانم» خبر داد و گفت: در این طرح بهزیستی نذورات مردم را جمع‌آوری و به نیابت از مردم قربانی خریداری و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

ذوالفقار یزدان‌مهر، معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور؛ در گفت‌وگو با ایکنا؛ اعلام کرد: در عید قربان سال جاری دو هزار و 870 اداره و مرکز زیرمجموعه سازمان بهزیستی آماده دریافت قربانی و نذورات مردمی هستند.
وی ادامه داد: علاوه بر مراکز فوق سازمان بهزیستی با راه‌اندازی سامانه‌ای این امکان را فراهم کرده است که نیکوکاران در حد توان و بضاعت خود با پرداخت هر مبلغی که می‌توانند در تهیه قربانی مشارکت کنند.

یزدان‌مهر در تشریح این اقدام گفت: در این طرح سازمان بهزیستی با جمع‌آوری نذورات مردمی و به نیابت از مردم به تهیه قربانی و توزیع گوشت قربانی بین مددجویان اقدام می‌کند.
وی افزود: نیکوکاران با ورود به سامانه http://mosharekat.behzisti.ir/ یا از طریق شماره کارت 6367957048971555 به نام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی و همچنین کدهای دستوری *733*7*9# و *741*5*5# نسبت به پرداخت مبلغ نقدی نذورات خود اقدام کنند.

 

ارسالی/ امکان قربانی کردن با هر توان مالی توسط بهزیستی فراهم شد

انتهای پیام 

captcha