اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال برای تغییرات در بافت اطراف حرم رضوی
کد خبر: 3834118
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال برای تغییرات در بافت اطراف حرم رضوی

گروه اجتماعی ــ شهردار مشهد گفت: ۱۴ هزار میلیارد ریال از سوی وزارت کشور برای ‌تغییرات در بافت اطراف حرم رضوی تخصیص داده شده است.

۱۴ هزارمیلیارد ریال برای تغییرات در بافت پیرامون حرممحمدرضا کلایی، شهردار مشهد در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌رضوی، ‌با حضور در دفتر این خبرگزاری درباره تغییرات در بافت اطراف حرم مطهر رضوی اظهار کرد: این مسئله در سه حوزه اتفاق خواهد افتاد؛ که این حوزه‌ها مربوط به طراحی شهری، تأمین منابع مالی و تفویضی از جانب وزارت راه و شهرسازی است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته به دنبال سلسله جلسات مفصل با وزیر راه و شهرسازی و سایر ارکان حاکمیت در خراسان درباره طراحی شهری به یک جمع‌بندی در‌خصوص تهیه طرح تفصیلی ویژه در بازه‌ای 6 ماهه رسیدیم، که گمان می‌کنم این جمع‌بندی کمک بسیار زیادی در زمینه طراحی شهری خواهد کرد.

شهردار مشهد بیان کرد: در بخش تأمین منابع مالی، خوشبختانه اتفاق خوبی رخ داده است و ۱۴ هزار میلیارد ریال از سوی وزارت کشور تخصیص داده شده که فرآیند انتشار این مبلغ به زودی طی خواهد شد.

کلایی اظهار کرد: تفویضی که از جانب وزارت راه و شهرسازی انجام شده، موضوع بسیار مهمی است. اختیارات راه و شهرسازی به معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار مشهد تفویض شده که به عقیده من سرعت انجام کار‌ها را بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha