اقتصاد؛ شاه کلید توسعه کشور/افتتاح و کلنگ‌زنی 50 پروژه در خوشاب
کد خبر: 3837079
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

اقتصاد؛ شاه کلید توسعه کشور/افتتاح و کلنگ‌زنی 50 پروژه در خوشاب

گروه شهرستان‌ها ــ فرماندار خوشاب در اولین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه این شهرستان با تاکید بر اینکه اقتصاد شاه‌کلید توسعه کشور است، گفت: همزمان با هفته دولت، 50 پروژه در شهرستان خوشاب افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

اقتصاد شاه کلید توسعه کشور/افتتاح و کلنگ‌زنی 50 پروژه در خوشاببه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسن ابارشی، فرماندار خوشاب در دیدار با امام جمعه این شهرستان در اولین روز از هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همزمان با این هفته، 50 پروژه در شهرستان خوشاب کلنگ‌زنی و افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: 44 پروژه با اعتبار 91 میلیارد ریال در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و همچنین در حوزه زیرساخت شهرستان افتتاح خواهند شد. 6 پروژه کلنگ‌زنی از جمله دو پروژه فرهنگی در بخش فرهنگی شهرستان که اعتبارات آن تامین شده برای ساخت کتابخانه در شهر مشکان و روستای رباط جز در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

ابارشی با تاکید بر اینکه اقتصاد شاه کلید توسعه کشور است، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا بروکراسی اداری برای بخش تولید کاهش یابد و با توجه به مصوبات انجام شده در سال جدید امیدواریم دو بانک ملی و صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان مستقر شوند.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی امام جمعه شهرستان خوشاب با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه فرهنگی و اقتصادی فعال است و هر کدام از مسئولان وظیفه دارند در مسئولیتی که قبول کرده‌اند، به وظایف و رسالت خودشان عمل کنند، با اشاره به برخی از مشکلات فرهنگی در شهرستان خوشاب گفت: ما با آزادی و برگزاری جشن مردم مخالف نیستیم و در این مراسم نیز شرکت می‌کنیم اما مخالف ولنگاری و مزاحمت برای مردم هستیم.

وی افزود: در عرصه فرهنگی همه وظیفه دارند کار کنند، انقلاب اسلامی ایران دوران سختی را گذرانده است، اما در گام دوم انقلاب نوید خوبی در راه است.

امام جمعه خوشاب با اشاره به وحدت و همدلی مثال‌زدنی مسئولان شهرستان خوشاب در عرصه‌های مختلف گفت: مدیران تلاش مضاعفی داشته باشند و به مشکلات مردم بیشتر رسیدگی کنند.

در ادامه مراسم روز اول مسئولان شهرستان خوشاب با حضور در کنار شهدای شهر سلطان‌آباد(مرکز شهرستان خوشاب) با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام

captcha