نشاط اجتماعی و روحیه خودباوری در بانوان؛ از اثرات مهم حضور آنها در صحنه‌های بین‌المللی
کد خبر: 3837529
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

نشاط اجتماعی و روحیه خودباوری در بانوان؛ از اثرات مهم حضور آنها در صحنه‌های بین‌المللی

گروه اجتماعی- مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: شکل‌گیری سلامت، نشاط اجتماعی و روحیه خودباوری در بانوان از اثرات مهم حضور زنان در صحنه های بین المللی است.

نشاط اجتماعی و روحیه خودباوری در بانوان؛ از اثرات مهم حضور زنان در صحنه‌های بین‌المللی

به گزارش ایکنا از سمنان، مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور شب گذشته 3 شهریور در آیین افتتاح المپیاد ورزشی بسیجیان دختر کشور در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان اینکه ورزش بانوان موضوعی اساسی برای نظام اسلامی است که برگزاری مسابقات قهرمانی و ساخت اماکن ورزشی، نشانه این امر است اذعان کرد: حضور دختران مسلمان با پوشش اسلامی در مسابقات بین المللی، عاملی برای حفظ عزت و کرامت زنان است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه شکل‌گیری سلامت، نشاط اجتماعی و روحیه خودباوری در بانوان از اثرات مهم حضور زنان در صحنه‌های بین‌المللی است اذعان کرد: امروز زنان مسلمان با حجاب و حضور خود در جوامع بین‌المللی، حفظ حجاب و فواید آن را به جهان صادر می کنند.
به گفته وی؛ در حالی که بسیاری از زنان غربی بازیچه دست تبلیغات هستند، زن مسلمان کرامت خود را به رخ جهانیان می‌کشدمتذکر شد: امروز جنبش‌های بسیاری در حمایت از پوشش و حجاب در جهان به وجود آمده است که این موضوع نشانه بسیار خوبی برای جامعه اسلامی است.
وی ورزش را وسیله ای برای رسیدن به قله‌ها دانست و افزود: ورزشکاران در کنار ورزش کردن باید در مباحث فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی نیز رشد داشته باشند.
گفتنی است ششمین دوره المپیاد ورزشی بسیجیان دختر کشور در دامغان با عنوان جام اقتدار با حضور ۸۰۰ نفر از دختران بسیجی از ۳۱ استان کشور، از سه شهریور به مدت سه روز در دامغان در هفت رشته تیراندازی، تیر و کمان، جودو، کاراته، تکواندو، دو و میدانی و ووشو، آغاز شده است.

انتهای پیام

captcha