معرفی برنامه‌های شبکه جهانی جام جم در ایام محرم
کد خبر: 3837966
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

معرفی برنامه‌های شبکه جهانی جام جم در ایام محرم

گروه هنر ــ شبکه جهانی جام جم در ماه محرم با بیش از 25 برنامه در ساختارهای مختلف، همراه عزاداران حسینی می‌شود.

به گزارش ایکنا، ماه محرم از جمله شاخص‌های معرفتی انسان مومن و دیندار است که شرافت انسانی را درک کرده، می‌شناسد و عمرش را در پی کسب این فضائل سپری می‌کند. شبکه جهانی جام جم نیز به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با عزاداران حسینی همراه شده و مجموعه‌ای از برنامه‌های مناسبتی را به شرح ذیل از جام جم پخش خواهد کرد.

برنامه زنده‌ «روشنا» جهت پوشش خبری همایش شیرخوارگان حسینی - زمان پخش جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۰:۰۰ به وقت تهران، برنامه‌‌ سید احرار با اجرای رضا ابراهیمی - زمان پخش از شنبه ۹ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران، آوای عشق برنامه‌ که پای صحبت خوانندگان و اهالی موسیقی نشسته، آن‌هایی که در رثای امام حسین (ع) قطعاتی را ساخته و اجرا کرده اند - زمان پخش از دوشنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه‌ی بامداد به وقت تهران، همچنین به رنگ آفتاب به کارگردانی محمد هوشیاری، با حسین حرف بزن و موکب ثارالله که شامل مجموعه مداحی‌های مهدی رسولی و دیگر مداحان در حسینیه ثارالله است، از جام جم پخش می‌شود.

در این گزارش آمده، فیلم سینمایی هیهات به کارگردانی روح الله حجازی نیز یکشنبه ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش خواهد شد. علاقمندان به مجموعه‌های نمایشی می‌توانند سریال هاتف به کارگردانی داریوش یاری را از دوشنبه ۱۱ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به وقت تهران مشاهده کنند.

مستند «حاج مرزوق» به کارگردانی بابک مینایی یک شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۰۲:۰۰ بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و دیگر مستند‌ها همچون (عاشورا در خوسف به کارگردانی محمد عبداللهی، آوای عشق به کارگردانی مهدی مهر آفر، سیدالشهدا به کارگردانی سید مصطفی سیادت، حسین سیدالشهدا به کارگردانی سیدرائد امیری، شمع حرمخانه، به کارگردانی فریدون قدیری، تعزیه به کارگردانی عباس صالح، میزبان به کارگردانی مسعود دهنوی، ترکیب بند به کارگردانی امیر آفرین، میقات به کارگردانی صادق قاسمی، حسینه امینی‌ها به کارگردانی مسعود ساکت اف، عاشقان کوی حسین به کارگردانی مصیب کوهی، نغمه‌های حسینی به کارگردانی سلمان روغنی، سیاه پوشان با تهیه کنندگی احسان فولادی) نیز هرشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران پخش می‌شود.

انیمیشن عاشورائیان از تولیدات مرکز صبا و کارگردانی ناهید صمدی امین و انیمیشن قلب خورشید به کارگردانی احمد علمدار در جدول پخش قرار دارد و منبر عنوان برنامه‌ای است که در برگیرنده سخنرانی‌های حجت‌الاسلام عالی در حسینیه چیذر بوده و از یکشنبه ۱۰ شهریور ماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha