جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3839571
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشور یکشنبه، دهم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این مراسم که با حضور مدرسین تخصصی قرآن همچون مهرداد نظامی و حسین آمنا برگزار شد، سیدحسین موسوی ازغندی، کارشناس علوم قرآنی(ترجمه، تدبر و مفاهیم) آیات قرآنی تلاوت شده قاریان را تفسیر کرد و محمدرضا گرمه، کارشناس تغذیه و بهداشت و متخصص طب سنتی به خواص و فواید برنج اشاره کرد و سالم‌‌ترین روش برای مصرف آن را برای جلوگیری از چاقی و کبد چرب توضیح داد.
در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی مرتضی صابری، محقق و استاد دانشگاه UNSW سیدنی استرالیا و نفر برتر سومین دوره مسابقات اروپایی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و علیرضا بیژنی، قاری ممتاز کشور و راهیافته به مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، آیاتی از سوره مبارکه زمر و فجر را تلاوت کرد.
همچنین علیرضا کهندل و مصطفی خاکساری، دو حافظ کل قرآن که به ترتیب رتبه اول مسابقات استانی فرزندان سپاه پاسداران و رتبه برتر مسابقات دانشجویی کشوری را به تازگی کسب کردند، از دیگر قاریان تلاوت کننده در این مراسم بودند.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام
captcha