اطلاع‌رسانی مسابقات سراسری قرآن ضعیف است
کد خبر: 3845054
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

اطلاع‌رسانی مسابقات سراسری قرآن ضعیف است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان با توجه به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در اصفهان گفت: متأسفانه ما این اتفاق بزرگ را در شهر خیلی لمس نمی‌کنیم و مردم از آن خبر ندارند.

مسابقات قرآن بسیار خوب و با برکت استحسین خاکسارهرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان، در حاشیه برگزاری چهلو دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، در رابطه با برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان اظهار کرد: این مسابقات هرسال به صورت چرخشی در یک استان برگزار می‌شود که امسال پس از 30 سال دوباره نوبت به اصفهان رسیده و این اتفاق بسیار خوب و با برکتی است. 

وی ادامه داد: متأسفانه ما این اتفاق بزرگ را در شهر خیلی لمس نمی‌کنیم و مردم از آن خبر ندارند، در واقع باید کل شهر و استان از این رویداد بزرگ قرآنی مطلع شوند و المان‌های مختلفی نصب شود تا در این زمینه اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان با بیان اینکه اصل این مسابقات بسیار خوب و با برکت است افزود: این مسابقات چیزی نیست که استان خودش بتواند در آن دخل و تصرفی داشته باشد، بلکه این مسابقات سالیان سال به صورت متمرکز در حال برگزاری است.

خاکسارهرندی بیان کرد: از لحاظ فنی پیشنهادات و پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته که در حال اجراست و از لحاظ اجرایی نقش استان‌ها باید پررنگ‌تر شود تا بتوانند در زمینه اجرا به کل استان اطلاع رسانی کنند، اما از لحاظ فنی کار در دست مرکز است و آنها مسابقات را هدایت می‌کنند.

وی گفت: در هر صورت باید بازخورد و خروجی این کار قرآنی را در اصفهانی، آن هم  پس از برگزاری مسابقات ارزیابی کنیم.
انتهای پیام

captcha