ترویج روحیه شهادت‌طلبی راهکار مقابله با فتنه‌های دشمنان است
کد خبر: 3846040
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

ترویج روحیه شهادت‌طلبی راهکار مقابله با فتنه‌های دشمنان است

گروه فرهنگی- مسئول بسیج اساتید استان اردبیل گفت: ترویج روحیه شهادت‌طلبی راهکار مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است.

ترویج روحیه شهادت‌طلبی راهکار مقابله با فتنه‌های دشمنان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرتضی ابراهیمی، مسئول بسیج اساتید استان اردبیل، صبح امروز، هشتم مهرماه در یادواره شهدای دانشجوی مشگین‌شهر اظهار کرد: در عرصه کنونی وظیفه و رسالت ما در مقابل شهدا دامه راه آن‌ها و الگیری از آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام است تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در بین قشر دانشجو شاهد تعالی و رشد هر چه بیشتر در کشور باشیم.

ابراهیمی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان بر علیه کشور افزود: الگو گرفتن از شهدا زمینه برای خنثی سازی این فتنه‌ها را فراهم می‌کند و باید شیوه زندگی شهدای والامقام برای جوانان تبیین و الگوسازی شود.

وی ترویج روحیه شهادت‌طلبی را راهکار مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و هدایت‌های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری شاهد وحدت و بصیرت در بین مردم هستیم و باید تلاش بر تقویت این شاخصه مهم باشد.

مسئول بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به تاثیر علمی، فرهنگی، امنیتی و فناوری شهدای علمی در تعالی کشور بیان کرد: در حال حاضر دشمنان پس از شکست در عرصه جنگ نظامی، جنگ را به عرصه‌های اقتصادی و رسانه‌ای و جنگ نرم کشانده اند و تلاش می‌کنند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

ابراهیمی گفت: در این عرصه نیاز است تا تمامی متخصصان و اساتید علمی و اجرایی تمامی جوانب این جنگ را تبیین کرده و راهکار‌های عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را ارائه دهند تا بتوانیم در این عرصه نیز شاهد شکست دشمنان باشیم.

یادواره پنج شهید دانشجوی شهرستان مشگین‌شهر با حضور پرشور دانشجویان و دانشگاهیان برگزار و یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha