اسامی راه‌یافتگان به دومین مرحله مسابقات ملی «کتابت قرآن کریم»
کد خبر: 3846295
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

اسامی راه‌یافتگان به دومین مرحله مسابقات ملی «کتابت قرآن کریم»

کانون خبرنگاران نبأ ــ اسامی راه‌یافتگان به دومین مرحله مسابقات ملی کتابت قرآن کریم در دو بخش کتابت فاخر و بخش جوانان اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طی اعلام فراخوان مسابقه ملی «کتابت قرآن کریم» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از روز عید غدیر و جمع‌آوری آثار هنرمندان و کاتبان قرآن با همکاری مدرسه کتابت قرآن کریم تا شهریورماه، اولین مرحله داوری آثار در دو بخش کتابت فاخر و بخش جوانان برگزار و اسامی بیش از 20 برگزیده جهت راه‌یابی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات اعلام شد.
بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی «کتابت قرآن کریم» نفرات برگزیده بخش «کتابت فاخر» عبارتند از؛ ابراهیم ادیبی از قوچان،  حبیب‌الله اسلامی از تهران، امیر پژمان از فارس، محمدنعیم جوادی از قم، مصطفی رضایی از اصفهان، ربابه زینالی از قم، مجید سعید کافی از شاهرود، زهرا شیرازی‌پور از کرج، صابر صفایی از اردبیل، سیدمهدی عدنانی از قم، احمد قربانی از گیلان، محمد قیاسی تبریزی از تبریز، اصغر کشاورز حداد از تهران، حمید  مکانیک از قوچان، زهرا میبدی از قم، الهام میرطلایی از اصفهان، علی‌اصغر نظری حائل از قم و علیرضا یوسفی از کاشان.
همچنین در بخش کاتبان جوان؛ علی آمیغی از قم، محمد پورقلی‌زاده از گیلان، کوثر دهقانی از قم،  محمدحسن رئیسی از شیراز، غزاله گیوی از شهرضا، مرضیه مبشرعالی و آرین محزون از شیراز به مرحله دوم مسابقات ملی کتابت قرآن کریم راه یافتند.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی مسابقات ملی کتابت قرآن کریم در دو بخش استادان حرفه‌ای خوشنویسی و جوانان به‌صورت دورنویسی، 10 مهرماه، همزمان با چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در شبستان الجایتو مسجد جامع اصفهان، برگزار خواهد شد.
در بخش کتابت فاخر، صاحبان آثار اول تا سوم به ترتیب ۱۵۰، ۸۰ و ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند و از ۱۰ اثر برگزیده نیز تقدیر به عمل می‌آید. همچنین به کاتبان اول تا سوم در بخش جوانان به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال هدایای نقدی اعطا می‌شود.
سیدمحمدمهدی مؤذن
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha