خیرین برای افزایش نذورات فرهنگی در اردبیل مشارکت کند
کد خبر: 3847720
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

خیرین برای افزایش نذورات فرهنگی در اردبیل مشارکت کند

گروه فرهنگی- مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود خیرین در راستای نهادینه‌سازی و افزایش نذورات فرهنگی در استان تلاش و مشارکت داشته باشند.

خیرین برای افزایش نذورات فرهنگی در اردبیل مشارکت کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقا، مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ظهر امروز، ۱۴ مهرماه در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل، اظهار کرد: نذورات فرهنگی نباید در استان مغفول واقع شود و باید از این ظرفیت برای هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.
وی بیان کرد: نهادینه سازی نذورات فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و مربیان فعال در کانون‌ها ضروری بوده تا ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های اجرا شده در این قبیل از بخش‌ها را شاهد شویم.
مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به قرارگیری اردبیل در جایگاه برتر فعالان کانون‌های مساجد کشور در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت گفت: دستیابی به این مهم در سایه پشتکار و تلاش‌های مربیان و فعالان کانون‌های مساجد رقم خورده و امیدواریم این برنامه‌ها همچنان با قدرت و انسجام لازم ادامه یابد.
سقا تصریح کرد: استان اردبیل در سه سال اخیر به صورت مرتب در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت حائز رتبه برتر کشوری شده است.
وی با بیان اینکه مساجد به عنوان محفلی برای توسعه مبادی اخلاقی و فرهنگی در جای جای استان شناخته می‌شوند، افزود: عمده فعالیت انجام یافته در کانون‌های مساجد در مناطق محروم و دور افتاده بوده که با مشارکت مناسب نوجوانان و جوانان نیز همراه شده است.
مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: اغلب فعالیت‌های مسجد محور در کانون‌های مساجد به صورت خودجوش بوده و با دستاورد‌های مناسب فرهنگی نیز همراه شده است.
سقا از انعقاد بیش از ۴۰ تفاهم نامه همکاری کانون‌های مساجد با دستگاه‌های مرتبط خبر داد و گفت: این تفاهم نامه‌ها به منظور افزایش مشارکت دستگاه‌ها و هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های محوری مساجد منعقد شد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha