180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در تفت برگزار می‌شود
کد خبر: 3858239
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در تفت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت از برگزاری 180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد.

180 برنامه در شهرستان تفت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا نوکار، فرمانده شهرستان تفت 28 آبان ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان با تبریک انتصاب سید مصطفی آقایی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت اظهار کرد: امیدواریم با همکاری نیروی مقاومت بسیج و دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان اقدامات مؤثری در زمینهٔ خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در این شهرستان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت بیان کرد: ازخودگذشتگی بسیجیان از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون باعث پیشبرد اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی ادامه داد: بسیجیان همواره یار و همراه نظام و انقلاب بوده‌اند و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشرفت روزافزون در آن عرصه را به وجود آورده و مسئولان دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم‌های هفته بسیج به‌کار گیرند.

نوکار به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب نیروی مقاومت بسیج در شهرستان تفت اشاره و بیان کرد: امیدواریم با همکاری متقابل نیروی مقاومت بسیج با دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی گام‌های مؤثری در زمینهٔ رشد و توسعه شهرستان برداریم.

سید مصطفی آقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت نیز در این نشست از برگزاری یک‌صد و هشتاد برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان تفت خبر داد و در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

انتهای پیام
captcha