حفظ امنیت خط قرمز کشور است/ ملت هوشیار باشند
کد خبر: 3858298
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

حفظ امنیت خط قرمز کشور است/ ملت هوشیار باشند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه حفظ امنیت خط قرمز کشور است و به هیچ بهانه‌ای نباید تضعیف شود، گفت: از بین رفتن امنیت کشور خساراتی برای مردم به همراه خواهد داشت که جبران‌ناپذیر است.

حفظ امنیت خط قرمز کشور است/ ملت هوشیار باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: توجه به وضعیت معیشتی و اقتصاد کشور از وظایف مهم حاکمیت است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده دولت و مجلس است که به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند؛ لذا دولت و مجلسی که با رای اکثریت به منصب، قدرت و مقام تصمیم گیری رسیده‌اند، در این زمینه باید پاسخگوی مردم باشند. مردمی هم که با رای خود این دولت و مجلس را به اریکه قدرت نشانده‌اند ضمن مطالبه‌گری و آگاهی باید متوجه نقاط قوت و ضعف انتخاب خود باشند.

وی افزود: تصمیم اخیر دولت مبنی بر سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در کنار افزایش یارانه‌های نقدی هر چند تبعات سخت و سنگینی برای مردم خواهد داشت، اما از سوی دولت منتخب اکثریت، با مشورت کارشناسان و در چهارچوب قانونی کشور اتخاذ شده است.

این مسئول تصریح کرد: این افزایش قیمت را باید به صورت یک تصمیم قانونی به رسمیت شناخت، هر چند ما هم انتقاداتی نسبت به نحوه مدیریت این موضوع و به خصوص نوع بیان و اجرای آن داشته باشیم، اما این اتفاقات باعث نمی‌شود که تصمیم دولت را خارج از چهارچوب قانونی بدانیم.

ولایی‌برحق تأکید کرد: انتقاد و اعتراض حق هر ملتی است، ولی اعتراض به یک تصمیم قانونی در ابتدا نباید با برهم زدن چهارچوب قانونی کشور و در وهله دوم نباید خارج از چهارچوب‌های قانونی و انسانی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: سوءاستفاده از فضای متشنج ایجاد شده بر اثر اعتراض، به آتش کشیدن اماکن دولتی و شخصی، بستن راه‌های عبور و مرور همگانی و ضروری کشور، غارت و تعرض به اموال و نوامیس مردم وافعالی از این قبیل به طور قطع روش هیچ انسان آزاده‌ای برای اعتراض نیست.

وی گفت: این افعال شنیع و خائنانه جز از اشرار، اراذل و اوباش و البته نیروهای آموزش دیده و نفوذی دشمنان خبیث مردم که به صورت مدیریت شده و تشکیلاتی سعی در برهم زدن امنیت عمومی کشور دارند،‌ نیست.

این مسئول با بیان اینکه حفظ امنیت خط قرمز کشور است و به هیچ بهانه‌ای نباید تضعیف شده و خدای نکرده از بین برود، افزود: از بین رفتن امنیت یک کشور خساراتی برای کشور و مردم خواهد داشت که جبران‌ناپذیر و تاریخی خواهد بود و تاریخ و تجربه کشورهای همسایه در دوران معاصر ما در این زمینه آینه عبرت ماست لذا مردم باید هوشیاری بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و انتظامی به عنوان سربازان این ملت و نظام هرطور که شده باید مقابل خرابکاری و شرارت اشرار و عوامل نفوذی دشمنان ملت ایران با اقتدار ایستادگی کرده و در کوتاه‌ترین مدت ممکن بساط غارت، چپاول و تجاوز این خائنین را جمع کنند.

ولایی‌برحق تصریح کرد: بر رسانه‌های بزرگ و کوچک کشور، نخبگان و افراد اندیشه‌ورز و مطلع در تمام سطوح و از تمام اقشار که علاوه بر فهم تمام مطالب مهم و حیاتی پیرامون این ماجرا دلسوز کشور و مردم خود نیز هستند لازم است با تمام توان، سعی در تبیین مطالب مهم و روشنگری نسبت به حقایق داشته باشند.

وی گفت: این انقلاب و این ملت گذشته سرخی دارند، از دوران انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) فرزندان این ملت غیور همواره با خون خودشان در مقابل دشمنی‌های سخت و نرم ایستادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: بازهم اگر این غارت و تجاوز ادامه پیدا کند و جان، مال و ناموس هموطنان ما در خطر باشد فرزندان رشید و غیور ایران اسلامی بی‌هیچ ملاحظه‌ای و با سخت‌ترین و کوبنده‌ترین ضربات پاسخگوی این دست درازی‌های ذلیلانه خواهند بود.

انتهای پیام
captcha