۱۶۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3858328
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

۱۶۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در ابهر برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: طی هفته بسیج بیش از ۱۶۰ ویژه‌برنامه با موضوعات مختلف در این شهرستان برگزار می‌شود که برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی از مهمترین آن‌ها است.

۱۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ابهر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان،سرهنگ محسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه‌های گسترده و سازمان‌یافته دشمنان اسلام روبه رو بود.

وی تصریح کرد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان، ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، به وجود آمد.

این مسئول در تشریح برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با ائمه جمعه شهرستان ابهر، شهرهای هیدج، صائین قلعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر افزود: برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی شهرستان و برگزاری همایش ۱۰۰۰ نفری اقتدار بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا همچنین برگزاری نشست‌های مختلف روشن‌گری و بصیرت‌افزایی نیز نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

وی از بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل یاد کرد و گفت: بسیج نقش موثری در تمام برهه‌های انقلاب ایفا کرده است.

انتهای پیام
captcha