بسیج؛ بااراده‌ترین و قوی‌ترین نیرو در برابر دشمنان
کد خبر: 3858987
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

بسیج؛ بااراده‌ترین و قوی‌ترین نیرو در برابر دشمنان

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج با اراده‌ترین و قوی‌ترین نیرو در برابر دشمنان است چرا که دشمن همواره قصد داشته تا اراده ما را از بین ببرد، اما این بسیج بوده که در تمام شرایط و زمان‌ها و با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌ها اراده خود را حفظ کرده است.

بسیج؛ بااراده‌ترین و قوی‌ترین نیرو در برابر دشمنانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، دوم آذرماه در جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل، اظهار کرد: بسیج با اراده‌ترین و قوی‌ترین نیرو در برابر دشمنان است چرا که دشمن همواره قصد داشته تا اراده ما را از بین ببرد، اما این بسیج بوده که در تمام شرایط و زمان‌ها و با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌ها اراده خود را حفظ کرده و سبب رشد و توسعه کشور شده است که این موارد را به خوبی می‌توان در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

وی بسیج را نهادی مردمی دانست و افزود: بسیج مجموعه‌ای است که تمام اقشار مردم به‌صورت داوطلبانه بدون مزد و منت در کنار تمامی دستگاه‌ها در راستای امنیت و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و این مهم یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: ۳ ماموریت مهم جنگ سخت، جنگ نیمه‌سخت و جنگ نرم برای بسیج تعریف شده که نخستین ماموریت مرتبط با نیاز کشور، مردم و نظام است که در دوران دفاع مقدس به خوبی می‌توان رشادت‌های بسیجیان را ملاحظه کرد و نبوغ بسیج کمک به‌سزایی به نیرو‌های نظامی کشور کرد.

بابازاده گفت: ماموریت سوم تحت عنوان جنگ نرم است که نشان می‌دهد برای بسیج در تمام عرصه‌ها کار تعریف شده است و بسیج در کنار تمام اقدامات خود از مباحث علمی غافل نبوده و در راستای شکوفایی استعداد جوانان عزیز هیچ وقت کوتاهی انجام نداده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مورد برگزاری جشنواره جهادگران علمی استان اردبیل، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی پتانسیل‌های علمی استان و نمایش قدرت و اقتدار ۴۰ ساله بسیج در حوزه‌های علمی است که برگزاری چنین جشنواره‌هایی در جهت شکوفا کردن روحیه جهادی و انقلابی نقش موثری دارد.

انتهای پیام
captcha