بسیج در توفیقات نظام نقش اساسی دارد
کد خبر: 3859130
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

بسیج در توفیقات نظام نقش اساسی دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: تشکیل بسیج مستضعفان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و شاهدیم که بسیج در بسیاری از توفیقات نظام نقش اساسی داشته و دارد.

بسیج در توفیقات نظام نقش اساسی داردبه گزارش ایکنا از کرمان، محمد محمودآبادی، سرپرست فرمانداری سیرجان، امروز یکشنبه، 3 آذر در نشست شورای اداری این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن روز بسیج مستضعفان گفت: تشکیل بسیج مستضعفان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و شاهدیم بسیج در بسیاری از توفیقات نظام نقش اساسی داشته و دارد.

وی افزود: در پویایی وضعیت اقتصادی کشور بسیج هم نقش مؤثر و پررنگی داشته است، در حوزه بهداشت و درمان هم بسیج و اقدامات بسیجی موجبات پویایی درمانی و توفیقات در کاهش بیماری‌ها و خدمات‌رسانی در نقاط محروم داشته‌اند.

محمودآبادی به همکاری‌های بجای بسیج در کنترل اوضاع پیش آمده و اغتشاشات اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: بسیج در حوزه امنیت برای مردم و جامعه نویددهنده امنیت و آرامش بوده و دیدیم که بسیج دوشادوش سایر نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی در اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و شهرستان سیرجان مداخله مؤثر داشت و به موقع وارد عمل شدند و همکاری و حمایت کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی و دستگاه و ادارات و مراکز دولتی و عمومی مرتبط با مقابله اغتشاشات اخیر، به مدیران شهرستان گفت: مسئولیت تنها در زمان آرامش برای ما نوشته نشده است و مدیرانی موفق قلمداد می‌شوند که در شرایط حساس به‌خوبی ایفای نقش کرده و در تلاش برای دفاع از آرمان‌های نظام از کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام
captcha