رمز موفقیت بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است
کد خبر: 3859350
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

رمز موفقیت بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است

گروه سیاسی ــ مسئول بسیج طلاب و روحانیان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی، علمی و محرومیت‌زدایی در کشور پرونده درخشانی دارد، گفت: رمز موفقیت بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است که از مکتب شهدا آموخته است.

بسیج طلاب درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش محوری دارد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیان، حجت‌الاسلام محمد برزگر، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه امام سجاد(ع) ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج از برکات انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و هر کجا که نیاز بوده است این شجره طیبه در راستای آرمان‌های والای انقلاب  به وظیفه ذاتی خود که همان خدمت به محرومان است گام برداشته است.

وی بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی، علمی و محرومیت‌زدایی در کشور پرونده درخشانی دارد، رمز موفقیت بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است که از مکتب شهدا آموخته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه امام سجاد(ع) در پایان گفت: بسیج طلاب و روحانیان نقش ارزنده‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این شجره طیبه با تکیه‌ بر ولایت و سلاح ایمان، در دفاع از اسلام ناب محمدی‌(ص) پرونده درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

انتهای پیام
captcha