جوانان بسیجی؛ اصلی‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 3859362
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

جوانان بسیجی؛ اصلی‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه خوی با بیان اینکه جوانان بسیجی از اصلی‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: در این راستا دشمنان نظام اسلامی، افکار جوانان را هدف قرار داده است.

تشکیل بسیج از تدابیر ارزنده و مهم حضرت امام(ره) به شمار می‌رود

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی، فرمانده سپاه خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه بسیج مظهر قدرت و اقتدار ایرانیان است، اظهار کرد: تشکیل بسیج و ادامه راه شهدا در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از تدابیر ارزنده و مهم حضرت امام(ره) به شمار می‌رود.

وی افزود: جوانان بسیجی از اصلی‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی بوده، در این راستا دشمنان نظام اسلامی، جوانان و ذهن و افکارشان را برای خود هدف قرار داده که باید مراقب آنها باشیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: ۴۰۰‌ برنامه در خوی به مناسبت هفته بسیج با شعار «40 سال خدمت، جهاد و شهادت» در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه خوی با اشاره به برگزاری رزمایش شکوه، اقتدار و مقاومت بسیج، بیان کرد: این رزمایش۵ آذر ماه با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان سلحشور در چهار منطقه از این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افتتاح ۴۰ پروژه اقتصاد مقاومتی، عمرانی و محرومیت‌زدایی، کلنگ‌زنی ۳ باب خانه عالم در روستاهای قینر، سفلی، آغ‌باش و قره‌آغاج، افتتاح یک طرح پرورش بوقلمون در کوی صفا و روستای مرتضی کندی با صرف اعتبار ۲ میلیارد ریال را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود اظهار کرد: اعزام تیم پزشکی رهنمون به مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم خاطره‌گویی و شب شعر، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع گام دوم انقلاب، حضور گروه‌های صالحین در نماز جمعه شهرستان، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام
captcha