جوانان و نوجوانان بدنه اصلی بسیج را تشکیل می‌دهند
کد خبر: 3859500
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

جوانان و نوجوانان بدنه اصلی بسیج را تشکیل می‌دهند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت:جوانان و نوجوانان بدنه اصلی بسیج را تشکیل می‌دهند و این موضوع می‌تواند به عنوان یک ظرفیت مهم در بسیج محسوب شود.

جوانان و نوجوانان بدنه اصلی بسیج را تشکبل می‌دهند/ دانش‌آموزان با روش‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان آشنا شوندبه گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ محسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، دوشنبه ۴ آذر ماه در مراسم صبح‌گاه مشترک در آموزشگاه ولیعصر حسین آباد ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج همواره به عنوان یکی از نهادهای ارزشمند در کنار کشور و انقلاب بوده است.

وی با بیان اهداف تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کرد: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد بسیج همواره به عنوان یکی از نهادهای ارزشمند در کنار دیگر دستگاه‌ها و قشرهای کشور و انقلاب بوده است.

احمدی‌تبار با اشاره به این‌که امنیت و اقتدار کشور حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان به ویژه شهدای بسیجی است، تصریح کرد: مسئولین باید تلاش کنند تا آگاهی لازم جهت شناخت و رویایی با توطئه‌های داخلی و خارجی را به دانش‌آموزان بدهند.

وی با بیان این‌که واژه بسیج یادآور ایثار و دلاوری و از خودگذشتگی است، افزود: جوانان و نوجوانان بدنه اصلی بسیج را تشکیل می‌دهند و این موضوع می‌تواند به عنوان یک ظرفیت مهم در بسیج محسوب شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با با اشاره به توطئه دشمنان و منافقان برای آسیب رساندن به کشور، گفت: دشمن از طریق جنگ نرم در تلاش است تا ارزش‌ها و اعتقادات نسل جوان را ضعیف کند اما به یاری خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری کاری از پیش نخواهند برد.

یادآوری می‌شود برگزاری یادواره شهدا یکی از برنامه‌های شاخص در طول هفته بسیج در ابهر است که در آموزشگاه امامت و دبیرستان شهید باهنر با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha