بسیج امروز یک تجربه موفق است
کد خبر: 3859525
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

بسیج امروز یک تجربه موفق است

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما داشتن روحیه بسیجی را نعمتی بزرگ دانست و گفت: هرچه به روحیه بسیجی نزدیکتر باشیم بدون شک در جهان موفق خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 4 آذر در همایش روز قشر بسیج طلاب که در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد، اقتدار و امنیت امروز در کشور را مثال‌زدنی دانست و اظهار کرد: بسیج از الهامات امام(ره) بود و هر روز بر گستره آن افزوده می‌شود.
وی داشتن روحیه بسیجی را نعمتی بزرگ دانست و گفت: هرچه به روحیه بسیجی نزدیکتر باشیم بدون شک در جهان موفق خواهیم بود.
آیت‌الله علما با اشاره به اینکه هر ایرانی یک بسیجی است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند در ایران همه مردم بسیجی هستند و حرف‌های بسیاری در این جمله نهفته است و این یعنی مردم بصیر و آگاه هستند و در مدت 40 سال دسیسه‌های دشمن را بسیار خوب شناخته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مردم ایران همواره نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند و همیشه در فرصت کوتاهی دست‌های پنهان پشت پرده توطئه‌ها را نمایان می‌کند.
آیت‌الله علما با اشاره به اینکه همانطور که امام راحل بارها اشاره کردند که اگر زمانی رادیوهای بیگانه از ما تعریف و تمجید کردند بدانید آغاز مصیبت ما است، گفت: مردم ایران همه بیدار هستند و اقتدار و امنیت امروز در کشور مثال‌زدنی است.
وی با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: امروز مردم ایران بیدار هستند و به محض اینکه اغتشاشگران بانکی را به آتش کشیدند دسیسه‌های دشمن را در آن می‌بینند و به آن‌ها اجازه اغتشاش نمی‌دهند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نظام، حاکمیت و ولایت مرز الهی را برای ما مشخص کرده‌اند و اگر تا آخر بر این مسیر حرکت کنیم موفق خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha