بصیرت بسیجیان بهترین الگوی اخلاق اسلامی است
کد خبر: 3859541
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

بصیرت بسیجیان بهترین الگوی اخلاق اسلامی است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: استقامت، پایداری و بصیرت بسیجیان دلاور بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق معنویت اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه است.

بصیرت بسیجیان بهترین الگوی اخلاق اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، چهارم آذرماه در دیدار و عیادت از رزمنده بسیجی، سیدعلی مجیدی، اظهار کرد: رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌ساز شدند و باید قدردان این حماسه‌آفرینی و از جان‌گذشتگی رزمندگان باشیم.

وی با تاکید بر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در جامعه بیان کرد: وجود رزمندگان اسلام در کنار جوانان و استفاده از خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس موجب افتخار و عزت کشور است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ایثارگران و سربازان ولایت در هشت سال جنگ تحمیلی در اوج مظلومیت از ایران پهناور اسلامی صیانت کرده و در مقابل ارتش‌های قدرتمند جهان با جان و دل ایستادگی کردند و می‌بایست توجه به منزلت و جایگاه والای چنین افراد پاک‌باخته‌ای از ضروریات مهم کشور باشد.

بابازاده تصریح کرد: استقامت، پایداری و بصیرت بسیجیان دلاور بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است و نظام جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌های پرافتخار خود را مدیون مردان با عزت و حسینی می‌داند که خود را از علمداران بیرق عشق و معرفت بسیجیان مخلص پیرو ولایت دانسته و با استمداد از خداوند متعال و ائمه اطهار با قدرت و قوت و پایداری تمام در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز ما در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه این‌ها مدیون خون شهدا است.

انتهای پیام
captcha