بسیج؛ یک فرهنگ و الگوی تمام عیار فرامنطقه‌ای
کد خبر: 3859545
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

بسیج؛ یک فرهنگ و الگوی تمام عیار فرامنطقه‌ای

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، گفت: بسیج صرفاً یک نیرو یا سازمان نظامی نیست، بلکه امروز به یک فرهنگ و الگوی تمام عیار در حوزه‌های مختلف در منطقه و فراتر از آن تبدیل شده است.

بسیج؛ یک فرهنگ و الگوی تمام عیار فرامنطقه‌ایخلیل صالحی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با تبریک فرا رسیدن ۵ آذر، سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: بصیرت، پشتیبانی از ولایت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را از مهمترین شاخصه‌های این شجره طیبه است.

وی افزود: بسیج در طول چهل سال عمر با برکت خویش همواره از آزمون‌های سخت و چالش‌های پیچیده که با آن‌ها مواجه بوده پیروزمندانه بیرون آمده و عملاً کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمود: «بسیج پشتوانه اصلی انقلاب است» را عینیت بخشید.
صالحی با بیان اینکه، امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌گیری از فرهنگ عزت‌آفرین بسیج است، تصریح کرد: نباید بسیج را صرفاً یک نیرو و یا سازمان نظامی بدانیم، بلکه امروز بسیج به یک فرهنگ و الگوی تمام عیار در حوزه‌های مختلف در منطقه و فراتر از آن تبدیل شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تأکید بر اینکه، بسیج به فضل و عنایت الهی در چهل سال گذشته همه توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرده است، اظهار کرد: بسیج و بسیجی سرباز حقیقی اسلام و ولایت است و تا آخرین قطره خون از حریم ولایت حراست و پشتیبانی خواهد کرد و این ولایت پذیری از بارزترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.
صالحی با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از استان‌ها در پی اعلام سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت سوخت توسط دولت، گفت: امروز جامعه ما باید با وحدت و همبستگی مثال‌زدنی خود همچون چهل سال گذشته نقشه‌های دشمنان را خنثی و بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها در هر مقطعی، وحدت میان آحاد مردم و حرکت در مسیر ولایت و رهبری است.
وی با اشاره به روحیه ایثار و شهادت طلبی در شجره طیبه بسیج، افزود: بسیجیان سلحشور، این پاسداران خاکی پوش انقلاب اسلامی بار‌ها ثابت کردند با تکیه به قدرت ایمان و بصیرت و بهره‌گیری از رهبری‌های حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزت، سربلندی و اعتلای اسلام ناب محمدی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و جان برکف در برابر هر گونه توطئه دشمنان داخلی و خارجی نسبت به این انقلاب ایستادگی می‌کنند و جرئت جسارت و تعدی بر حریم ایران اسلامی را به هیچ ابرقدرتی نخواهند داد.

انتهای پیام
captcha