صدور انقلاب مهم‌ترین مأموریت بسیج است
کد خبر: 3859641
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

صدور انقلاب مهم‌ترین مأموریت بسیج است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان، تفکر بسیج را تفکر اسلامی دانست و گفت: صدور انقلاب مهم‌ترین مأموریتی است که بسیج توانسته به‌خوبی آن را انجام دهد و این الگو را امروز در برخی کشورهای دنیا شاهدیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، امروز سه‌شنبه، پنجم آذرماه در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان کرمان با وی به‌مناسبت هفته بسیج گفت: باید کتاب‌ها درباره محاسن و اقدامات ارزشمند بسیج و آنچه که از خود بروز داده نوشت.

وی بسیج را فرزند انقلاب و سپاه دانست و افزود: ساختار بسیج به‌گونه‌ای است که هیچ مجموعه‌ای در دیروز و امروز به جزء در صدر اسلام چنین ساختاری به خود ندیده است، در بسیج از همه اقشار حضور دارند، ضمن آنکه سن و سال نیز در این ساختار مهم نیست.

امام جمعه کرمان بیان کرد: رویکرد بسیج یک رویکرد ممتاز است؛ زیرا این رویکرد، مدافع مظلوم و استکبارستیز است. بسیج با همه نقطه‌های سیاه و تاریکی که انسانیت را مورد هدف قرار می‌دهد، مخالف است.

وی تنها راه نجات کشور در همه بحران‌ها را تفکر بسیجی دانست و گفت: تفکر بسیج، تفکر اسلامی است و باید این تفکر در جامعه گسترش و تعمیم پیدا کند. بسیج در هر صحنه‌ای که ورود پیدا کرده، سربلند بیرون آمده، سخت‌ترین فتنه‌ها نیز نتوانسته بسیج را تکان دهد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: صدور انقلاب مهم‌ترین مأموریتی است که بسیج توانسته به‌خوبی آن را انجام دهد و این الگو را امروز در برخی کشورهای دنیا شاهدیم.

انتهای پیام
captcha