بسیج عامل فعال بودن جامعه ایرانی اسلامی است
کد خبر: 3859703
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

بسیج عامل فعال بودن جامعه ایرانی اسلامی است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج باوری عمیق و عامل فعال بودن و پویایی جامعه ایرانی اسلامی است و در زمان جنگ‌های مسلحانه و غیرمسلحانه پای کار بوده است.

بسیج با اندیشه عاشورایی گام برمی‌داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، صبح امروز، پنجم آذرماه در تجمع بزرگ بسیجیان اردبیل با بیان اینکه مردم ایران باید باورساز باشند، اظهار کرد: لازم است از تفکر بسیجی برای باورسازی مدد گرفت چرا که باورسوزی در یک جامعه اسلامی پذیرفته نیست.

وی افزود: دشمن در باور ذهنی و باور ظاهری در مقابل مردم ایران به زانو درآمده و می‌توان شکستن استخوان‌های استکبار جهانی را در سایه تفکر بسیجی لمس کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج باوری عمیق و عامل فعال بودن و پویایی جامعه ایرانی اسلامی است و در زمان جنگ‌های مسلحانه و غیرمسلحانه پای کار بوده است.

بابازاده با تاکید به اینکه بسیج ضداستکبار و ضد مذاکرات ذلت‌آور است، تصریح کرد: بسیج ۴۰ سال جانانه و عاشقانه در کنار ملت ایستاد و از آرمان‌های شهدا دفاع کرد.

وی با اذعان به اینکه بسیجیان اردبیلی امروز به عنوان عصاره مردم اردبیل در این همایش بزرگ حضور دارند، بیان کرد: بسیج با اندیشه عاشورایی گام برداشته و مدافع ارزش‌ها بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه بسیج در شرایط سخت فتنه برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده است، اظهار کرد: ۴ دهه سپری شدن از پیروزی انقلاب به واسطه حفظ گفتمان بسیج و نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بوده است.

بابازاده گفت: در گفتمان ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی لازم است این تفکر تداوم داشته و همچنان که در گام نخست شکست را نپذیرفتیم در گام دوم نیز با روحیه بسیجی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی با تمام وجود صیانت می‌کنیم.

وی با تاکید به اینکه بسیج محافظه‌کار نیست و سند شهادت را متعلق به خود می‌داند، افزود: اتحاد و انسجام در سایه تفکر بسیجی حاصل می‌شود.

انتهای پیام
captcha