بسیج؛ نهادی کم‌هزینه و پُرثمر
کد خبر: 3859704
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

بسیج؛ نهادی کم‌هزینه و پُرثمر

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که نام بسیج زیبنده مردان راست‌قامت و انقلابی است، گفت: شجره طیبه بسیج نهادی کم‌هزینه و پُرثمر برای انقلاب است.

بسیج؛ نهادی کم‌هزینه و پُرثمربه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، امروز سه‌شنبه، پنجم آذر در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان لرستان که در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد، با تأکید بر این‌که نام بسیج زیبنده مردان راست‌قامت و انقلابی است، گفت: چهل سال از عمر پُربرکت بسیج گذشته است و امروز بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه جهانی مطرح است.

وی با ذکر این مطلب که تشکیل بسیج از الهامات خفیه الهی بود که پیر جماران آن‌ را تشکیل داد، بیان کرد: بسیج از ابتکارات مهم و اقدام دوراندیشانه امام راحل(ره) بود که امروز این نهاد بال و پر گرفته و ثمره آن جهانی شده است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که بسیج نهادی برخاسته از دل مردم با ظرفیت‌های گسترده و پایان‌ناپذیر است، ادامه داد: اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان لرستان نمایشی از اقتدار بصیرت و ولایت‌مداری است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های بسیج، ادامه داد: بسیج به‌عنوان یک نیروی انسانی و نیروی آماده به کار، ظرفیتی مهم در عرصه‌های مختلف است.

بسیج؛ مهم‌ترین محل اجتماع جوانان مؤمن

وی بسیج را ظرفیتی مهم و پایگاهی باارزش برای جذب جوانان دانست و گفت: مهم‌ترین محل اجتماع جوانان مؤمن و انقلابی، پایگاه‌های بسیج است؛ این در حالی‌است که بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به مردم محروم است به‌طوری‌که بسیج سازندگی الگوی خدمت و پیشرفت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با یادآوری این مطلب که بسیج همواره گره‌گشای کار مردم بوده و در هر برنامه‌ای به مشکل برخورد می‌کنیم بسیج حلال مشکلات است، اضافه کرد: بسیج در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و دشمن را در جنگ‌های نظامی، علمی، اجتماعی و امنیتی به عقب رانده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بسیج را ظرفیتی برای مقابله با بحران‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت دانست و گفت: بسیج ظرفیتی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و ظرفیتی ارزشمند برای دمیدن روح امید و مقاومت در دل مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که بسیج در امر به معروف و نهی از منکر، معنویت، حجاب و عفاف، دینداری و اعتکاف ظرفیتی پایان‌ناپذیر است، ادامه داد: دولت‌مردان و مسئولان از ظرفیت گسترده بسیج استفاده کنند؛ چراکه بسیج همواره آماده به کار بوده و نهادی کم‌هزینه و پُرثمر است.

وی با بیان این‌که تا زمانی‌که تفکر بسیجی در کشور وجود دارد دشمنان هرگز به این کشور آسیب وارد نخواهند کرد، گفت: خداوند متعال در قرآن‌ کریم دستور می‌دهد هر چه می‌توانید از ظرفیت‌ها برای پیشرفت و تعالی استفاده کنید که یکی‌ از این ظرفیت‌ها بسیج است.

انتهای پیام
captcha