بسیج مظهر نیروی کارآمد درونی کشور است
کد خبر: 3859734
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

بسیج مظهر نیروی کارآمد درونی کشور است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه تبریز از بسیج به‌عنوان نیروهای بی‌نشان و گمنام یاد کرد که در عرصه‌های مختلف، نمادی از عظمت ملت ایران و مظهر نیروی کارآمد درونی کشور است.

اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اجتماع بسیجیان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی، گردان‌های نمونه بسیج در رده‌های مختلف ادارات، کارخانجات، پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف امروز، پنجم آذرماه در تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امروز، پنجم آذرماه در اجتماع بسیجیان تبریز، از بسیج به‌عنوان نیروهای بی‌نشان و گمنام یاد کرد که در عرصه‌های مختلف، نمادی از عظمت ملت ایران بوده و مظهر نیروی کارآمد درونی کشور است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند تا بسیج هست این نظام الهی و مردمی شکست نمی‌خورد، همچنان که اگر بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، سرنوشت ایران اسلامی مبهم بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اظهار کرد: بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره با اخلاص کامل و ارتباط با خدای خود در تمام میادین سخت و نفس‌گیر و بحرانی به وظایف دینی و ملی خود عاشقانه و مجاهدانه عمل کرده و با بصیرت کامل در برابر همه نوع تهدید و دسیسه ایستادگی کرده است.

امام جمعه تبریز، ادامه داد: امروز نیز بسیج باید فراتر از اختلافات طبقاتی، شکاف‌های نسلی، رقابت‌های قومی و منازعات مذهبی و جدل‌های سیاسی، جناحی و حزبی همچنان در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب پیشرو باشد.

وی از بسیجیان درخواست کرد تا در ماه‌های آینده نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه بیشتری نشان دهند و ادامه داد: در این ارتباط سپاه و بسیج باید از رسانه‌های نوین برای تبیین موضوع و گفتمان‌سازی بهره بگیرند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه بدون انجام کارهای رسانه‌ای و هنری گفتمان‌سازی برای بیانیه گام دوم ممکن نیست، یادآوری کرد: باید توجه داشت گفتمان‌سازی کاری کوتاه‌مدت نیست و حداقل برنامه‌های میان‌مدت می‌طلبد که باید با برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه گام برداشت.

وی متذکر شد: بسیج باید در دانشگاه‌ها و در مراکز علمی و فرهنگی بیشتر نقش مولد داشته باشد و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دیگر نهادهای جامعه از آن بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به برنامه و چارچوب‌های معین و مشخص تبدیل شود، گفت: در حیطه اجرا و قانون، همه دستگاه‌ها باید نسبتشان را با این بیانیه مشخص و به وظایف خود عمل کنند.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده،  جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم از بسیج به‌عنوان الگو و اسوه آزادگان جهان یاد کرد و گفت: کارنامه درخشان بسیج در طول ۴۰ سال بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: انکار بسیج در حقیقت انکار بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ضرورت و مصلحت کشور است.

یادآور می‌شود، بسیجیان در این اجتماع، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت و حرم ائمه(ع) به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
انتهای پیام
captcha