بسیج؛ مایه دلگرمی برای همه نهاد‌ها
کد خبر: 3859761
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

بسیج؛ مایه دلگرمی برای همه نهاد‌ها

گروه اجتماعی ــ نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، با تقدیر از نهاد‌های انتظامی، سیاسی و امنیتی، حضور بسیج را در وقایع اخیر پشتوانه و مایه دلگرمی برای همه نهاد‌ها دانست.

بسیج؛ مایه دلگرمی برای همه نهاد‌هابه گزارش ایکنا از مازندران، همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان مازندران با عنوان «شکوه ایستادگی و مقاومت» صبح امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه کارآمدی بسیج در ۴۰ سال اول در تمامی حوزه‌ها نمایان بوده، اظهار کرد: بسیج در حوزه‌های اقتصادی، خدماتی، دستگیری از محرومان و آسیب‌دیدگان در حوادث و بلایای طبیعی کارآمدی خود را نشان داده است.

وی افزود: یکی از راهبرد‌های اساسی آمریکا و استکبار جهانی در کشور ایجاد آشوب و فتنه است از این رو مقابله با آشوب‌ها و فتنه‌ها در پرتو حضور بسیج و تقویت بسیج ممکن است و الحمدالله بسیج در همه عرصه‌ها موفق بوده است.

لائینی با تقدیر از نهاد‌های انتظامی، سیاسی و امنیتی، حضور بسیج را در وقایع اخیر پشتوانه و مایه دلگرمی برای همه نهاد‌ها دانست و اظهار کرد: مهمتر از دفاع در برابر ناامنی‌ها، پیشگیری امری مهم است و باید کاری کنیم حوادثی که منجر به ناامنی در کشور می‌شود، رخ ندهد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه، بهترین شیوه پیشگیری از حوادث حاکمیت تفکر بسیجی است و باید این فرهنگ را ترویج داد، بیان کرد: امام خمینی (ره) معتقد بودند اگر تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور می‌شود، در غیر این صورت باید منتظر حادثه باشیم.
در این مراسم سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، نیز با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی را گرامی می‌داریم، زیرا حکومت جهانی اسلامی با بسیج محقق می‌شود.

وی افزود: دشمنان از حضور و صلابت بسیجیان به خشم می‌آیند و نقشه‌هایشان نقش برآب خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، با گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج، خواستار حفظ و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و بسیج شد.

انتهای پیام
captcha