بسیجی ولایت را اساس حکومت اسلامی و ایمانی می‌داند
کد خبر: 3859814
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

بسیجی ولایت را اساس حکومت اسلامی و ایمانی می‌داند

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: بسیجی در جریان ولایت ذوب می‌شود زیرا ولایت را رکن اصلی و اساسی نظام و اساس حکومت اسلامی و ایمانی می‌پندارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، 5 آذرماه در اجتماع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان استان با عنوان شکوه اقتدار، با تبریک چهلمین سالروز تشکیل بسیج، گفت: بسیج در تمام سال‌های انقلاب با تقویت ایمان و تقوا در میان آحاد مردم به خوبی درخشید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انسان با ایمان و تقوا ماندگار همیشه تاریخ می‌شود، افزود: بسیج نیز با بهره‌گیری از این دو ویژگی و ترویج بصیرت ایمانی و بیداری در دل مردم کشور و ملت‌ها قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه دانش و بینش الهی یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص بسیج است، اظهار کرد: دانش را می‌توان در جلسات علمی و با گفت‌وگو و کسب تجربه به دست آورد اما بینش نشات گرفته از ایمان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تبعیت محض از امام زمان و ولایت را از ویژگی‌های بارز یک بسیجی خواند و تصریح کرد: چنین فردی تفاوت بین بصیرت و اطاعت را به خوبی می‌داند و فرمان ولی امرش را نه تنها از روی دانش بلکه از روی ایمان و بصیرت درونی خود اطاعت می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بسیجی در جریان‌های سیاسی ذوب نمی‌شود و خود را به آن‌ها نمی‌فروشد، خاطرنشان کرد: اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالی از جمله جریان‌های فعال در کشور هستند که بسیجی هرگز اجازه هضم شدن در این جریانات را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: بسیجی در جریان ولایت ذوب می‌شود زیرا ولایت را رکن اصلی و اساسی نظام و اساس حکومت اسلامی و ایمانی می‌پندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه دولت، مجلس و مسئولین انقلابی نیاز امروز کشور است، گفت: مسئولان دولت انقلابی همه تلاش و اندیشه خود را به کار می‌گیرند تا از مشکلات مردم بکاهند.

انتهای پیام
captcha