پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت همیشگی بسیجیان است
کد خبر: 3859839
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
سردار اکبری:

پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت همیشگی بسیجیان است

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را رسالت همیشگی بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان دل در گرو انقلاب دارند و برای پیشرفت و آبادانی و عزت کشور از جان و مال خود مایه می‌گذارند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، صبح امروز پنج آذرماه در اجتماع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان استان با عنوان شکوه اقتدار که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، گفت: بسیج نماد تلاش، جهاد، شهادت، از خودگذشتگی و بصیرت است.
وی بسیج را یک فرهنگ و الگو خواند و افزود: بسیجی به معنای جهاد صادقانه، ایمان عاشقانه، خدمت بی‌منت و حضور و اراده و عشق به شهدا و شهادت است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان فرهنگ بسیجی را در گرو روحیه ایثار و ایمان دانست و اظهار کرد: بسیجی در هر مقطع و مکانی که باشد به دنبال رفع نیازهای کشور و انقلاب است.
سردار اکبری با تأکید بر اینکه آنچه حرکت رو به جلوی کشور را تضمین می‌کند فرهنگ بسیجی است، تصریح کرد: فرهنگ بسیج یعنی پیشرو بودن در عرصه‌های اساسی زندگی و بسیجیان در این سال‌های انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.
وی فرهنگ بسیجی را شناسنامه انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: عشق به خدا، بندگی مخلصانه، ترویج ارزش‌های الهی و جهاد با نفس عجین با فرهنگ بسیجی است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، در صحنه بودن، مقاومت، ایثار و فداکاری را از شاخصه‌های مهم بسیجیان برشمرد و اضافه کرد: جلوه‌های این حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب از دفاع مقدس گرفته تا انزجار از دشمنان است.
سردار اکبری پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را رسالت همیشگی بسیجیان دانست و اظهار کرد: بسیجیان دل در گرو انقلاب دارند و برای پیشرفت و آبادانی و عزت کشور از جان و مال خود مایه می‌گذارند.

انتهای پیام
captcha