اقدامات بسیج در کشور تولید قدرت کرده است
کد خبر: 3859877
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

اقدامات بسیج در کشور تولید قدرت کرده است

گروه اجتماعی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت و اقدامات بسیج در کشور تولید قدرت کرده است، گفت: بسیج هر زمان که نیاز کشور بوده و در همه مقاطع حساس وارد عرصه شده و مشکلات جامعه را از پیش‌روی مسئولان و مردم برداشته است.

بسیج در تمامی برهه‌های حساس کشور وارد عرصه شده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، پنجم آذرماه در اجتماع بزرگ بسیجیان خلخال، اظهار کرد: بسیج نیروی تمام‌عیار مردمی و از خود مردم بوده و در تمام عرصه‌های نظامی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضور دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت و اقدامات بسیج در کشور تولید قدرت کرده است، افزود: بسیج هر زمان که نیاز کشور بوده و در همه برهه‌های حساس وارد عرصه شده و مشکلات جامعه را از پیش روی مسئولان و مردم برداشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی، آبادانی کشور، پشتیبانی از دولت، حمایت از ملت، سازندگی در عرصه‌های مختلف، مقابله با تهدیدها، مبارزه بی امان با استکبار و زورگویان عالم و حضور در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه از جمله وظایف بسیجیان است.

سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز بیان کرد: تفکر بسیجی همان تفکر امام راحل است و امروز این تفکر تمام معادلات سیاسی جهان را بر هم زده است.

وی تصریح کرد: بسیج یک سرمایه بسیار ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی بوده که در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، محرومیت‌زدایی حضور پررنگ و مقتدرانه‌ای داشته و فعالیت بسیج همواره در کشور تولید قدرت کرده است.

عطایی با بیان اینکه امروز همه افراد جامعه بسیجی هستند و بسیجی بودن تنها ثبت‌نام در دفتر بسیج و پوشیدن لباس نیست، افزود: امروز حاکمیت تفکر بسیجی به عنوان یک قدرت تعیین‌کننده در برابر قدرت‌های نظامی جهان تمامی معادلات سیاسی و نظامی کشور‌های استکباری را برهم زده است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال از اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، بصیرتی، اجتماعی وعقیدتی در هفته بسیج امسال خبر داد و گفت: در کنار اجرای این برنامه‌ها بهره‌برداری از چند طرح عمرانی که توسط بسیج سازندگی این شهرستان اجرا شده در طول این هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha