تمرکز دشمن بر جنگ اقتصادی و عملیات روانی است
کد خبر: 3859879
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

تمرکز دشمن بر جنگ اقتصادی و عملیات روانی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اردبیل با بیان اینکه در مقطع کنونی در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته‌ایم، افزود: دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان خود با تمرکز بر این دو موضوع مهم سعی در تضعیف قدرت کشور دارند.

تمرکز دشمنان بر جنگ اقتصادی و فرهنگی برای تضعیف قدرت ایران استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، عصر روز گذشته، پنجم آذرماه در جلسه شورای اداری استان اردبیل، اظهار کرد: در مقطع زمانی کنونی که در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته‌ایم و دشمنان نظام و انقلاب با تمام توان خود با تمرکز بر این دو موضوع مهم سعی در تضعیف قدرت کشور دارند، ترویج روحیه بسیجی در جامعه و در بین مسئولان و ادارات لازم و ضروری بوده و غلبه بر توطئه‌های دشمنان با تقویت روحیه بسیجی در جامعه امکان‌پذیر است.

وی افزود: مردم با روحیه بسیجی در تمامی صحنه‌ها حاضر شده‌اند و همین امر باعث اقتدار انقلاب و جمهوری اسلامی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر بیکاری، مشکلات اقتصادی و ... از جمله واقعیت‌های جامعه ما و استان اردبیل به‌شمار می‌رود و با توجه به قرارگیری در جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمنان غلبه بر آن و حل مشکلات با کار‌های عادی امکان‌پذیر نبوده و برای رفع مشکلات و رسیدن به رشد و توسعه نیازمند تفکر و فعالیت جهادی هستیم.

بهنام‌جو بیان کرد: غلبه بر مشکلات جز با ایجاد تحول در خود امکان‌پذیر نخواهد شد و باید همانند بسیج روحیه ایثارگری، صداقت، روحیه خدایی، ورود به مسائل و مشکلات و پیگیری مرتب آن‌ها را داشته باشیم و در کنار آن در فراگیر شدن روحیه بسیجی در جامعه تلاش و کوشش کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون در حوزه اشتغال استان اردبیل مشکلات و معضلات بسیار زیادی داریم که این مشکلات با کار عادی رفع نمی‌شود و با توجه به اینکه در میدان جنگ اقتصادی هستیم غلبه بر دشمن شب و روز نمی‌شناسد و باید مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شبانه‌روز در تلاش برای حل مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: هر یک از مدیرانی که روحیه و فرهنگ بسیجی را درک کرده باشد به صورت مرتب پیگیر مشکلات و نواقصات موجود در استان خواهد بود و برای حل آن‌ها به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده و همواره به دنبال جذب سرمایه‌گذار در استان خواهد بود.

بهنام‌جو بیان کرد: استان اردبیل پتانسیل‌ها و توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی دارد و برای جذب فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل باید زمینه فعالیت این سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کرده و در کنار آن بروکراسی‌های اداری را به حداقل برسانیم و مجوز‌های لازم برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در سریع‌ترین زمان و بدون فوت وقت صادر شود.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود و بیکاری در استان اردبیل هر لحظه امکان ورود این مشکلات اقتصادی و بیکاری به آسیب‌های اجتماعی وجود داشته و از این رو همه باید تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی استان بیش از پیش کنیم و به همین دلیل این مقطع زمانی به مدیر و مسئولی نیاز دارد که پیگیر امور بوده و شبانه‌روز در تلاش برای رفع مشکلات باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و افزایش طلاق در جامعه عنوان کرد: دشمنان نظام و مردم از حوزه فرهنگی نیز دست نکشیده و در این بخش نیز ما شاهد جنگ نرم علیه کشور هستیم و برای رفع این مشکل باید برنامه‌ها و مطالعات لازم انجام شده در این خصوص آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ادواج جدی گرفته شود.

انتهای پیام
captcha