تفکر بسیجی، پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند
کد خبر: 3859885
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
حجت الاسلام کریمی تبار:

تفکر بسیجی، پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تفکر بسیجی عاملی است که پیش‌روندگی، پیشتازی و پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

تفکر بسیجی، پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌ نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز پنجم آذر ماه در اجتماع بزرگ بسیجیان استان ایلام با بیان اینکه  حضرت امام راحل برای پاسداری از انقلاب بزرگ اسلامی که دنیا را تکان داد، شجره طیبه بسیج را بنیان‌گذاری کرد، اظهار کرد: امروز لازم است که گوش‌به ‌فرمان ولایت باشیم تا سختی‌های اقتصادی را پشت سر بگذرانیم و اهداف اقتصادی را تحقق ببخشیم.
وی ادامه داد: کار بسیج برای خدا است، بسیجی بصیرت دارد و می‌داند در کجا و در چه زمانی درصحنه حضورداشته باشد، بسیجی ولایت مدار است و گوش‌به‌فرمان ولایت و مقتدای خویش است و امروز بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، امام راحل برای تأسیس حکومت بزرگ اسلامی دنیا بسیج را تشکیل داد، هسته‌های مقاومت در برابر استکبار جهانی نیز با تأسی از انقلاب اسلامی تشکیل شد و باید گفت که ایجاد هسته‌های مقاومت در جهان، تحقق‌بخش حکومت بزرگ اسلامی است.
امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه سخن گفتن و دم زدن از امام راحل تنها با شعار امکان‌پذیر نیست، گفت: گام گذاشتن درراه امام راحل و گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی، رفتار عملی و عملیاتی می‌طلبد، چون راه امام راحل مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان جهان بوده است، راه امام راحل ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب بوده است.
کریمی‌تبار با بیان اینکه هرجایی در برابر آمریکا و نظام استکبار جهانی ایستادیم و  حرف و سخن امام راحل را گوش دادیم و از ولایت پیروی کردیم، تاکید کرد: امروز لازم است که گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم تا سختی‌های اقتصادی را پشت سر بگذرانیم و اهداف اقتصادی را تحقق ببخشیم و تنها راه عبوراز این شرایط توجه به ظرفیت‌های داخلی و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها در راستای رونق تولید و اقتصادی در کشور است.
وی در پایان بابیان اینکه امروز بسیج و بسیجی نقطه قوت نظام و انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بسیجیان و مردم ایران اسلامی که همه بسیجی هستند، ولی‌نعمت همه مسئولان هستند.
انتهای پیام
captcha